بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی

1403-07-02 09:07:24
0
44

بازتاب اظهارات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی، تکذیب سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، تکذیب اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره روابط با امارات، تصمیم نمایندگان مجلس ایران برای سفر به کانادا جهت شرکت در نشست اتحادیه بین المجالس و آخرین اخبار از وضعیت گروگان های ایرانی در سوریه، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از تابناک، بخش مهمی از اخبار مطبوعات جهان از روز گذشته تاکنون، به بازتاب اظهارات رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر به استان خراسان شمالی اختصاص دارد.
سایت شبکه خبری «صدای آمریکا» اظهارات مقام معظم رهبری در انتقاد از سیاست های تحریمی اتحادیه اروپا را در مرکز توجه قرار داده است. این سایت اشاره می کند که آیت الله خامنه ای در سخنرانی روز چهارشنبه خود در بجنورد، دولت های اروپایی را به سبب فدا کردن خودشان به خاطر آمریکا، نادان خطاب کرده است. صدای آمریکا همچنین می نویسد به اعتقاد رهبری ایران، تحریم ها غیرمنطقی و وحشیانه است و ادعای غرب درباره ارتباط تحریم ها با برنامه هسته ای، دروغ است. این سایت در گزارش مفصل خود به دیگر بخش های سخنان مقام معظم رهبری، از جمله نظر ایشان درباره اغتشاشات اخیر در بازار نیز اشاره کرده است. 
روزنامه های «واشنگتن پست» و «ایندیپندنت» از جمله دیگر مطبوعات مهمی هستند که امروز اقدام به انتشار سخنان مقام معظم رهبری کرده اند.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار