اخبار سیاسی:

فرمانده سپاه : خاکریز دفاع از ایران را به قلب آمریکا خواهیم برد

1403-08-01 05:08:53
0
53

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز خاکریزهای دفاع مقدس به آمریکای لاتین رسیده است و جوانان کشورمان، خاکریز دفاع از ایران را به قلب آمریکا خواهند برد.

 

به گزارش کلاله خبر،سردار علی استادحسینی امروز در حاشیه اعزام کاروان‏های راهیان نور استان سمنان در گفت‏وگو با فارس در سمنان اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ سخت نیست؛ بلکه جنگی نرم و پنهان است که به ذهن‌ها و فکرها هجوم می‏برد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید تلاش کرده و از جوانانمان حمایت و نگهداری کنیم؛ چراکه قلب جوانان صاف و بی‏غل و غش است.

وی گفت:‌ خاکریزهای دفاع مقدس در ایران نیست؛ بلکه فراتر از آن به آمریکای لاتین،‌ انتهای کانال سوئز، پشت دروازه‌های تل‏آویو و در آفریقا رسیده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید تلاش شود تا از این خاکریزها حراست کنیم؛ ما خاکریز دفاع را به قلب آمریکا خواهیم برد و دشمنان نیز از همین مسئله در هراس هستند.

استادحسینی بیان داشت: اینکه دشمنان و معاندان نظام می‌گویند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» این یک دروغ بزرگ و توطئه‌ای آشکار بوده و مهم این است که باید در برابر توطئه‌‌های دشمنان آشکار و پنهان هوشیار باشیم.

وی افزود: ایثار و گذشت جوانان برومند کشورمان، نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از بین برد و امروز پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، دشمنی دشمنان پایان نیافته است و ما طولانی‌ترین جنگ تاریخ معاصر یعنی هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اذعان داشت: علت دشمنی دشمنان با فرهنگ ایثار و شهادت به منظور دستیابی به اهدافش شومشان و ترویج فرهنگ غلط و منحط غربی در جامعه ماست.

استادحسینی افزود: باید از عقبه و پیشینه اسلامی خود و فرهنگ عاشورایی، فاطمی و علوی حراست کنیم؛ چراکه رمز پیروزی ما در جنگ نرم امروز همین فرهنگ ناب و محمدی(ص) است.

براساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین ادامه خواهد داشت./آخرین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار