اخبار اجتماعی:

خط قرمز پليس در چهارشنبه آخر سال، هنجارشكنان هستند

1403-07-02 09:07:33
0
38

فرمانده انتظامي گلستان با تأكيد بر پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: خط قرمز پليس در چهارشنبه آخر سال، هنجارشكنان و مزاحمان نواميس مردم هستند.

 

به گزارش کلاله خبر،سردار "سيد محمود ميرفيضي" روزگذشته در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به در پيش بودن چهارشنبه آخر سال و بروز حوادث ناگوار در اين روز گفت: چهارشنبه آخر سال در گذشته مراسم در استقبال از بهار بوده است كه متأسفانه در سالهاي اخير مورد سوء استفاده برخي افراد سودجو قرار گرفته است.

وي جوانان و نوجوانان را قربانيان چهارشنبه آخر سال عنوان كرد و گفت: نگاه پليس به موضوع چهارشنبه آخر سال نگاه اجتماعي است.

سردار ميرفيضي با بيان اين كه نيروي انتظامي در موضوع چهارشنبه آخر سال خود را در كنار مردم مي بيند نه در مقابل آنان تصريح كرد: مردم نيز در قبال اين نگاه پليس بايد به حقوق شهروندي خود عمل كرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص محل تهيه و توزيع موادمحترقه را با شماره تلفن 110 گزارش كنند.

وي با اشاره به اين كه وظيفه نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت در جامعه است تصريح كرد: پليس بدنبال آن است كه اين مراسم به صورت محله محور و با حضور خانواده ها برگزار شود تا از بروز حوادث ناگوار جلوگيري شود.

وي خط قرمز پليس در چهارشنبه آخر سال را هنجارشكنان و مزاحمان نواميس مردم دانست و گفت: نيروي انتظامي با كساني كه در شب چهارشنبه آخر سال براي مردم ايجاد مزاحمت كنند به شدت برخورد خواهد كرد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: كساني كه در شب چهارشنبه آخر سال دستگير شوند تا پايان تعطيلات مهمان پليس خواهند بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار