مسئولین به قطب مذهبی شهرستان کلاله توجه خاصی دارند

1403-07-28 06:07:32
0
64

با نزدیک شدن ایام نوروز و ورود مسافران به شهرستان کلاله مسئولین شهرستانی عزم خود را جزم کرده اند تا خاطره خوشی برای مسافران ورودی به شهرستان باقی بماند.در همین راستا مکان های مذهبی و فرهنگی مورد توجه بیشتر قرار گرفته شده است.

 

به گزارش کلاله خبر،یکی از قطب های تفریحی،مذهبی و فرهنگی شهرستان کلاله آرامگاه خالد نبی می باشد که از نظر موقعیت جغرافیایی این مکان در یک منطقه کوهستانی و در فاصله ۹۰ کیلو متری شمال شرق شهرستان گنبد کاووس و ۵۵ کیلو متری شمال شرق شهرستان کلاله و ۶ کیلومتری روستای گچی سو – نزدیک آی تمر از توابع بخش مراوه تپه و بر فراز قله کوه گوگجه داغ واقع شده‌است.

قله کوه گوگجه داغ که در بین مردم به قله «قدرت» نیز معروف است، حدود ۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. رشته کوه گوگجه داغ از مشرق به کوه‌های بابا شملک و از شمال و غرب و جنوب به هزار دره اطراف پیوسته‌است.

بمنظور تجهیز این مکان در ایام نوروزی با توجه به ورود مسافران به شهر و بازدید آنان از این آرامگاه تمهیداتی از طرف فرمانداری کلاله اندیشیده شده، از جمله این تمهیدات این است که هلال احمر و مرکز بهداشت شهرستان در خصوص سرویس دهی به مسافران در مسیر آرامگاه خالد نبی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و همچنین فرماندهی انتظامی کلاله نسبت به استقرار یک ایستگاه پلیس در این مکان اقدام نماید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار