معاون شركت پخش فرآورده های نفتی گلستان خبرداد:

كلاهبرداری با طعم بنزین در برخی از جایگاههای سوخت

1403-08-01 01:08:20
0
16

برخی از كاركنان جایگاههای سوخت در استان زمان سوخت گیری، با استفاده از كارت سوخت 400 تومانی به جای كارت آزاد 700 تومانی تخلف آشكار انجام می دهند

 

کلاله خبر،معاون شركت پخش و فرآورده های نفتی استان گلستان گفت: برخی از كاركنان جایگاههای سوخت در استان زمان سوخت گیری، با استفاده از كارت سوخت 400 تومانی به جای كارت آزاد 700 تومانی تخلف آشكار انجام می دهند.

به گزارش ایلنا در گرگان، ابوالفضل روح اللهی در جلسه استقبال ایمن از بهار استان گلستان اظهار داشت: این كاركنان زمان مراجعه رانندگان برای سوخت گیری بنزین با كارت آزاد، از كارت شخصی خود یا دیگر ان كه 400 تومانی است به جای بنزین آزاد700 تومانی استفاده می كنند.

ثبت عدد 400 به جای 700 در كارتهای آزاد غیر قانونی است

وی خاطرنشان ساخت: كارتهای 400 تومانی كارتهای شخصی است و این افراد با سوء استفاده از اعتماد مشتری و مسئولان پمپ و به شكل غیرقانونی با فروش آن به مشتری بابت هر سوخت300 تومان كسب درآمد نامشروع می كنند.

وی تصریح كرد: اگر چه از این دست تخلفات در جایگاه‌های سوخت روی می‌دهد اما به دلیل بی‌اطلاعی، رانندگان به آن توجهی ندارند.

به محض مشاهده تخلف كارت را بردارید

عضوكارگروه استقبال ایمن از بهار استان خاطرنشان ساخت: رانندگان زمان سوخت‌گیری آزاد با مشاهد این تخلف و ثبت عدد400 به جای 700 در نمایشگر پمپ سوخت، می توانند سریعا كارت را از محل كارت‌خوان خارج ساخته و به بازرسی مستقر در جایگاههای سوخت مراجعه كنند.

روح اللهی یادآور شد: قانون در این زمینه بسیار سخت‌گیر است و با متخلفان در این جایگاه ها، ضمن برخورد شدید قانونی، جریمه های سنگینی در نظر گرفته می شود.

توقف فعالیت یكی از جایگاههای سوخت به دلیل تخلف وجریمه سنگین

به گفته وی، فعالیت یكی از جایگاههای سوخت در بخش شرق استان به دلیل تخلفاتی از این دست و جریمه های سنگین متوقف شده است.

معاون شركت پخش و فرآورده های نفتی استان گلستان با اشاره به فرهنگ سوخت گیری توسط رانندگان در جایگاه های سوخت گفت: به رغم آنكه وظیفه الزامی كاركنان جایگاه‌های سوخت، سوخت گیری هر خودرویی است كه در پمپ بنزین‌ها مستقر می شود، اما رانندگان خود به این كار اقدام می كنند.

وظیفه سوخت‌گیری برعهده كاركنان جایگاه‌های سوخت بدون دریافت هیچ وجه اضافی است

وی تاكید كرد؛ نصب شیلنگ سوخت و سوخت‌گیری بنزین برای خودروهای شخصی و دولتی باید توسط كاركنان جایگاه های سوخت انجام گیرد.

این مسئول پخش فرآورده‌های نفتی استان یادآور شد:‌ مبلغ انجام این كار در دستمزدكاركنان پمپ بنزین محاسبه شده و بابت این كار نباید به هیچ عنوان پولی به آنان پرداخت شود.

فعالیت 109 پایگاه سوخت بنزین و سی ان جی در استان

روح اللهی از فعالیت 109 جایگاه سوخت استان شامل جایگاه بنزین، گازوییل و جایگاههای سی این جی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی تصریح كرد: گروه های بازرسی و كشیك‌های حمل ونقل به شكل شبانه‌روزی در این ایام بر روند انجام كار و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاههای سوخت نظارت می كنند.

روح اللهی از جلسه با صاحبان سی این جی در استان خبر داد و گفت: در این نشست درباره نگهداری تجهیزات و خدمات به مسافران بحث و گفت و گو شد.

به گفته وی؛ اطلاعیه جامعی نیز مشتمل بر 37 بند دستورالعمل در زمینه وظایف جایگاههای سوخت رسانی به ایستگاههای سوخت استان ارسال شده است.

استان گلستان به مركزیت شهر گرگان با جمعیتی بالغ بر یك میلیون و700 هزار نفر در شمال شرقی كشور قرار دارد./ایلنا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار