امام جمعه کلاله:

پویش ایران همدل؛ در کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان

1403-08-01 01:08:29
0
27
پویش ایران همدل؛ در کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان
حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در جمع روحانیون شهرستان اظهار داشت: جهاد تبیین؛ فوری و قطعی است؛ جایگزین ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی "کلاله خبر" امام جمعه کلاله گفت: علما باید در صف اول باشند، جلودار و در وسط میدان باشند؛ عالمان دین، امام جماعت؛ باید اهل اقدام باشند.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: باید؛ با هدف تقویت جبهه مقاومت، تلاش ها را بیشتر کنیم؛ چرا که در طول تاریخ از تبیین نکردن خسارت دیده ایم.

 حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر کوهستانی رئیس تبلیغات اسلامی؛ نیز گفت: امروز؛ رزمندگان مقاومت، حماسه آفرینان "میدان" مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار هستند.

وی افزود: روحانیون بعنوان امام و پیشگامان در جامعه باید؛ با رویکرد "آغاز نصرالله"؛ ضمن تبیین جبهه مقاومت برای دفاع، مردم را به "میدان" وارد کنند؛ تا با کمک به مردم غزه و لبنان؛ با محوریت امام جمعه، در مساجد تشکیل کارگروه "شناسنامه دار" رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله؛ نیز در جمع روحانیون کلاله اظهار داشت: عملیات "وعده صادق ۲" و "نماز جمعه نصر"؛ با حضور مقتدر رهبر معظم انقلاب، عزت و امید آفرینی را در "جبهه مقاومت" تقویت کرد.

وی گفت: مردم جامعه و محلات خود را؛ با بصیرت افزایی و روشنگری؛ آماده به حضور در شرایط آینده کنیم، روحانیون، هیئت امناء و پایگاه مقاومت، وفاق را تقویت کنند؛ تا شکوفایی رقم بخورد؛ و در تقویت و حمایت از جبهه مقاومت مردم به "میدان" آورده شوند.

گفتنی است؛ علمای شهرستان؛ ائمه جماعت مساجد به بیان نکته نظرات، در راستای "پویش ایران همدل؛ کمک و حمایت از جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین و لبنان"؛ نیز "جهاد تبیین" پرداختند

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار