نماینده مجلس شورای اسلامی

بازديد نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه شرق استان گلستان از اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله

1403-08-01 01:08:50
0
39
بازديد نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه شرق استان گلستان از اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله
مهندس سید نجیب حسینی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله با مدیر اداره آموزش و پرورش دیدار و گفتگو نمودند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی"کلاله خبر" مهندس سید نجیب حسینی ، نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های اداری آموزش و پرورش و خدا قوت به پرسنل اداره آموزش و پرورش از زحمات مدیر و مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان کلاله تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

مهندس حسینی با اعلام اینکه مقوله آموزش و تعلیم و تربیت از مهم ترین مباحث کشور است افزود :برای پیشرفت علمی منطقه علاوه بر معلمان و اساتید زحمتکش، نیاز به فضاهای آموزشی بیشتری در منطقه داریم در همین راستا طبق توافق صورت گرفته با مدیرکل  نوسازی و تجهیز مدارس استان میبایست پروژه های نیمه تمام را اتمام نموده و بعد از آن پروژه های جدیدکلنگ زنی شود.

جلال الدین تاجپور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله ، خواستارهمکاری و رایزنی نماینده مجلس شورای اسلامی در پیگیری امورات استانی و کشوری این اداره شدند.

 گفتنی است ایشان از نماینده محترم درخواست پیگیری مشکلات نیروهای خریدخدماتی که در سنوات گذشته لغو فعالیت شدند را نیز داشتند.

وی در ادامه در خصوص مدارس در حال ساخت شهرستان و نیز احداث هنرستان شبانه روزی کشاورزی، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان مطالبی ارائه نمودند.

درپایان: مهندس تاجپور در خصوص احداث دانشگاه فرهنگیان در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته از قبل پیگیری های استانی در این مورد انجام شده و حمایت و پیگیری نماینده محترم را می‌طلبد

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار