باهمکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش:

جشن نیکوکاری در سطح شهر و مدارس کلاله برگزار شد

1403-07-28 06:07:46
0
59

جشن نیکوکاری دراولین روز خود(چهارشنبه) در سطح مدارس و در دومین روز خود در سطح شهرستان با همکاری تمامی ادارات شهرستان برگزارشد.

 

گل دسته های مهرو محبت،به زیبایی فطرت پاک انسان ها،در قالب کمک های نقدی و کالاهای مورد نیاز نیازمندان تقدیم پایگاه های مستقر و سیار جمع آوری کمک های نیک اندیشان سخاوتمند می شود تا در عید نوروز،غنچه های لبخند برگوشه های لب کودکان،پدران و مادران مهربانی بنشیند که چرخ روزگار،امسال با آنان کمی سازگار نبوده است.

به گزارش کلاله خبر،همزمان با سراسر کشور دومین روز جشن نیکوکاری در کلاله با شور و شوق فراوان برگزارشد.

سید عبدالرضا میری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاله اعلام کرد:26 پایگاه ثابت و سیار در این شهرستان کار جمع آوری کمک های مردمی را برای نیازمندان بعهده دارند.

وی افزود:5 پایگاه ثابت شهری در میدان امام خمینی(ره) ،ابتدای خیابان شهید بهشتی،میدان احمدی،آموزش و پرورش و روبروی دانشگاه آزاد اسلامی استقرار پیدا کرده و 11 اکیپ سیار هم با همکاری اصناف در حال جمع آوری هدایای بازاریان در سطح شهر هستند.

میری اعلام کرد: فعالیت پایگاه هایی که از ساعت 8 صبح شروع شده تا ساعت 18 امروز ادامه دارد. وی در ادامه گفت: فردا هم  مصلی های نماز جمعه محل جمع آوری کمک های مردمی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کلاله در مورد چگونگی توزیع کمک ها اضهار داشت:بخشی از کمک های جمع آوری شده طی 3 روز، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و بخشی دیگر هم بصورت نقدی به حساب مددجویان واریز خواهد شد و کالاها نیز پس از تفکیک،قبل از سال نو به نیازمندان تحویل خواهد شد.

زنگ جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان بصدا درآمد.

به گزارش کلاله خبر، در اولین روز از جشن نیکوکاری در کلاله زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان و بصورت نمادین در مدرسه پرورش با حضور اولیا و مربیان و جمعی از مسئولین شهرستانی بصدا در آمد.

محمد زاده رئیس آموزش و پرورش کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان پس از تفکیک و برآورد کمک های نقدی اعلام و دربین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.


 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار