مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد:

پرداخت دو سوم حق بیمه عشایر و روستائیان توسط دولت

1403-06-18 04:06:42
0
146
پرداخت دو سوم حق بیمه عشایر و روستائیان توسط دولت
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: دولت دو سوم حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند.

به گزارش کلاله خبر، بیت‌الله برقراری صبح امروز در نشست خبری برخط با اصحاب رسانه اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی شکل‌گرفته در این اصل تأکید دارد که بیمه همگانی است و دولت مکلف است برای آحاد جامعه این را فراهم کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه دولت دو سوم حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند، ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم اقدامات مؤثری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر رقم خورده است.

برقراری بیان کرد: یکی از مولفه‌های اساسی بیمه‌ها پایداری آن است و آینده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر روشن می‌بینیم.

وی افزود: ۴۳ درصد پرداختی به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزایش‌یافته است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: پوشش اجتماعی زنان را افزایش دادیم و ۴۱ درصد بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را تشکیل می‌دهند.

برقراری بیان کرد: دسترسی جامعه هدف به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آسان شده و ساماندهی و توانمندسازی‌ها نیز از جمله مؤلفه‌هایی بود که پیگیری می‌کنیم.

برقراری بیان کرد: بیمه تکمیلی برای همه مستمری‌بگیران در نظر گرفته شده و همه مقدمات انجام شده تا تمام مستمری‌بگیران را تحت پوشش بیمه‌ای تکمیلی درمان قرار دهیم.

وی افزود: عیدی مستمری‌بگیران قبل از عید به‌حساب مستمری‌بگیران واریز می‌شود، تأکید کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مستمری‌بگیران قرار خواهیم داد و این تسهیلات قبل از عید پرداخت خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار