طبخ و توزیع ۳۰ هزار غذای گرم در دهه امامت و ولایت

1403-06-29 01:06:28
0
105
طبخ و توزیع ۳۰ هزار غذای گرم در دهه امامت و ولایت
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به اقشار نیازمند؛ انشاءالله در ایام دهه امامت و ولایت ۳۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع می شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر؛ حجت الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در شورای فرهنگ عمومی کلاله، گفت: عید غدیر روزی است که درهای برکت الهی به روی بشر باز شد.

وی افزود: باید تلاش کنیم پیام انسان ساز واقعه غدیر در جامعه گسترش یابد و بعنوان نقطه پرگار وحدت بین امت های اسلامی معرفی شود.

حجت الاسلام مجید حسین پور رئیس تبلیغات اسلامی کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: زنده نگهداشتن غدیر زنده نگهداشتن اسلام است.

حسین پور که مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي این شهرستان را نیز بر عهده دارد؛ در ادامه اعلام کرد: شرایط قرمزی کرونایی شهرستان، مراسم متمرکز دعای عرفه را لغو کرد و در مورد اقامه نماز عید قربان نیز در انتظار تصمیم ستاد کرونا در استان خواهیم بود.

رئیس تبلیغات اسلامی کلاله در شورای فرهنگ عمومی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به اقشار نیازمند؛ انشاءالله در ایام دهه امامت و ولایت ۳۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار