تعداد بیماران کرونایی کلاله به ۵۵ نفر رسید/ وضعیت قرمز در کلاله

1403-06-29 01:06:58
0
95
تعداد بیماران کرونایی کلاله به ۵۵ نفر رسید/ وضعیت قرمز در کلاله
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">با افزایش بیماران کرونایی، بخشی دیگر از بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله؛ نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافت.</span></p>

به گزارش کلاله خبر؛ محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با پذیرش ۲۵ نفر بیمار جدید؛ البته ترخیص ۷ نفر، آمار بیماران به ۵۵ نفر رسید؛ که در مقایسه با هفته قبل بیش از دو برابر شده است.

وی افزود: برای مقابله با کرونا باید پروتکل ها رعایت شود، همچنان در خانه ماند، در صورت ضرورت برای حضور در بیرون از خانه حتما ماسک زده شود، در اجتماعات حضور پیدا نکنیم، در شرایط فعلی مراسم ختم و جشن ها برگزار نشود؛ باور کنیم؛ خطر شیوع کرونا با قرار گرفتن در موج پنجم جدی است.

ابراهیم فدایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان؛ کلاله هم گفت: متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله باکرونا در کلاله به ۶۲٪ تقلیل یافته است.

وی افزود: مردم باید این ویروس منحوس را جدی تر بگیرند و برای پیشگیری و مقابله با آن همت جمعی داشته باشند

فدایی در پایان گفت: هم اکنون ۷ نفر از بیماران در آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند،۳ نفر از آنان نیز با دستگاه ونتیلاتور اکسیژن دریافت می کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار