افتخار آفرینی فرهنگی جوان کلاله ای طرح های برتر رویداد ملی طواف

1403-06-29 01:06:37
0
86
   افتخار آفرینی فرهنگی جوان کلاله ای طرح های برتر رویداد ملی طواف
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: symbol;">آیین تجلیل از طرح های برتر رویداد ملی طواف در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر؛ اختتامیه رویداد ملی طواف با محوریت ارائه طرح‌های فاخر عملیاتی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی مشاور معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین گرزین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و خانم برهانی مدیر کل امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در این اختتامیه گفت: طرح های ارائه شده توسط نخبگان نشان دهنده عمق آگاهی و شناخت از مشکلات و مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی و خلاقیت ایشان در نحوه حل این معضلات است‌.

حجت‌الاسلام عبدالهی مشاور معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات کشور نیز بیان کرد: یک سوم کل طرح های ارائه شده کشوری و یک چهارم طرح های برتر ملی از استان گلستان بوده که دلیل حضورم در این استان برای تقدیر از نخبگان علمی و فرهنگی نیز بدان جهت می باشد. همچنین پیشنهاد داده ایم براساس همین موضوع استان گلستان به عنوان مرکز این رویداد انتخاب و بخشی از طرح ها در آن به صورت پایلوت آزمایشی اجرا شود.

محمدرضا حیدری فرهنگی جوان کلاله ای در این فراخوان علمی که به صورت کشوری برگزار گردید؛ موفق به کسب عنوان ارائه دهنده طرح برتر با موضوع نقش تجمل‌گرایی در مفاسد اخلاقی و اجتماعی شد.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار