یکی از اعضای حاضر در جلسه افشا کرد؛

جلسه رای گیری کاندیداهای ائتلاف شهر کلاله ابهامات زیادی داشت/ از نام یاشولی ها و معتمدین ترکمن سو استفاده شد/ تعرفه های پنهان!

1403-06-29 02:06:13
0
87
جلسه رای گیری کاندیداهای ائتلاف شهر کلاله ابهامات زیادی داشت/ از نام یاشولی ها و معتمدین ترکمن سو استفاده شد/ تعرفه های پنهان!
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">یکی از اعضای حاضر در جلسه رای گیری برای کاندیداهای ائتلاف از ابهامات زیادی در جلسه رای گیری گفت.</span></p>

به گزارش کلاله خبر؛ یکی از اعضای حاضر در جلسه رای گیری برای کاندیداهای ائتلاف از ابهامات زیادی در جلسه رای گیری گفت.

وی گفت: از نام یاشولی ها و معتمدین ترکمن سو استفاده شده است و در اصل یاشولی ها و معتمدین ترکمن برای مردم تصمیم گیری نکردند و معتمدین خود کاندیداها که بیشتر انها از خانواده و نزدیکان آن کاندیدا بودند؛ رای دهنده برای کاندیدا نیز بودند و مسلما این کاندیدا از نزدیکان خود رای 5 نمره ای را دریافت می کرد و کاندیداهایی که معتمدین آنها از اعضای خانواده وی نبودند؛ متضرر شدند.

وی افزود: در جمع آوری آرا ابهاماتی وجود داشت و آرای جمع آوری شده شمرده نمی شد و از سویی مشخص نبود که چرا در یک مرحله با کمبود آرا، از کجا آرایی جایگزین شد.

وی در پایان گفت:  یاشولی و معتمد حرمتی دارد که نباید مورد سو استفاده افراد در راستای رسیدن به اهداف استفاده شود.

کلاله خبر: متاسفانه چنین اقداماتی موجب شده است که شهر کلاله بیش از پیش پس رفت کند؛ در حالی که یک ائتلاف فرا قومیتی شامل همه اقوام می تواند این شهر را از چنین وضعیتی نجات دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار