مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

افتتاح نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان آزادشهر

1403-08-01 03:08:26
0
9

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ‌نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر در استان گلستان، افتتاح و راه‎اندازی شد.

 

به گزارش کلاله خبر،قربان عباسی با اشاره به گستردگی فعالیت‎های این اداره کل در حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه‎اندازی نمایندگی در تمام شهرستان‎های این استان را ضروری دانست و اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‎های گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی و علی‎آبادکتول نمایندگی اداره کل راه‎اندازی شده بود که با پیگیری‎های به عمل آمده، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان آزادشهر نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه محمد شاهی‎پودینه به عنوان سرپرست اداره این شهرستان معرفی شده، افزود: با ایجاد نمایندگی در این شهرستان امورات مربوط به حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان پیگیری می‎شود.

عباسی افزود: با توجه به مسافت شهرستان‎های این استان با اداره کل و ضرورت سرعت بخشیدن به پیگیری فعالیت‎های سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و خدمت‎رسانی مناسب به مراجعان، اقدام به راه‎اندازی نمایندگی در شهرستان‎های این استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اذعان داشت: پیگیری‎های لازم برای راه‎اندازی نمایندگی‎های این اداره کل در شهرستان‎های بندرگز، نوکنده و کلاله نیز انجام شده و امیدواریم در آینده‎ای نزدیک با افتتاح این نمایندگی‎ها شاهد افزایش خدمت رسانی در حوزه های مختلف این اداره کل باشیم.

استان گلستان دارای 14 شهرستان، 28 شهر، 25 بخش و 56 دهستان هستند./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار