تحلیلی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر کلاله؛

مدعیان رای در کلاله، چند رای دارند؟/ کاندیداهایی که در ائتلاف هم شانسی نداشتند

1403-06-29 01:06:59
0
81
مدعیان رای در کلاله، چند رای دارند؟/ کاندیداهایی که در ائتلاف هم شانسی نداشتند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">با بررسی لیست تایید صلاحیت شدگان و ثبت نام کنندگان شورای شهر کلاله، با اسامی و کاندیداهایی روبرو می شویم که با وجود اینکه در دوره قبل خود را محک زده اند؛ بازهم پا به میدان گذاشته و هم خود و هم دیگران را از فرصت پیش آمده محروم می کنند.</span></p>

 به گزارش کلاله خبر؛ با بررسی لیست تایید صلاحیت شدگان و ثبت نام کنندگان شورای شهر کلاله، با اسامی و کاندیداهایی روبرو می شویم که با وجود اینکه در دوره قبل خود را محک زده اند؛ بازهم پا به میدان گذاشته و هم خود و هم دیگران را از فرصت پیش آمده محروم می کنند.

اما در لیست جدید شورای شهر کلاله به نام دو کاندیدا که در دور قبل انتخابات با وجود اینکه در لیست ائتلاف سیستانی ها حضور داشتند و رای کمتر از هزار و 700 رای آوردند بر می خوریم.

رضا مقدم نژاد و جواد کریمی که جزو ائتلاف سیستانی ها بودند؛ در دور قبل به ترتیب یکهزار و 464 رای و یکهزار و 663 رای کسب کردند که جمعا حتی به رای یکی از اعضای شورای شهر هم نمی رسند.

همچنین یوسف ابراهیمی مقدم دیگر کاندیدای شورای شهر کلاله سالها است که با خرج کردن پول و سرمایه خود در عرصه انتخابات شورای شهر کلاله، تبدیل به مرد همیشه در صحنه کلاله شده است و می توان در لیست کاندیداها از وی به عنوان"کاندیدای همیشگی" یاد کرد.

وی نیز با اعتماد به نفس کاذب خود در دور قبل انتخابات یکهزار و 913 رای کسب کرد و حتی به رای سومین علی البدل شوای شهر نیز نرسید و پایان تر از فرامرز تهمتن قرار داشت.

عباسعلی پودینه یکی دیگر از کاندیداهای شورای شهر کلاله است که در دقیقه 90 تایید صلاحیت خود را گرفت؛ وی نیز در دوره قبل با اعتماد بنفس کاذبی که از میزان رای خود داشت؛ تنها یکهزار و 86 رای را بدست اورد و براین باور هستیم که حتی شناخته شدن تحت عنوان کمپین کرونایی هم نمی تواند برای ورود وی به شورای شهر کلاله کارساز باشد.

اسفندیار پودینه نیز که به عنوان پیمانکار شهرداری مدت کوتاهی در شهر کلاله با شرکت خود فعالیت داشت؛ عوامل مختلف باعث استعفای وی شد.

علی رغم اینکه به وی تاکید شد که با پشتوانه پیمانکاران گذشته شهرداری به میدان نیاید؛ عدم صداقت وی با ما، کارش را به استعفا کشاند و در این عرصه شکست سیاسی و مالی سنگینی متحمل شد؛ لذا به تعبیری باید گفت: ازموده را ازمودن خطاست.

بر کسی پوشیده نیست که حضور بانوان در حوزه های سیاسی لازم و ضروری است؛ اما مشخص نیست برخی بانوان همچون مریم جامی و مهین مرادی که جمعا در دور قبل 2 هزار و 311 رای کسب کردند؛ چگونه بر این باور هستند که می توانند آرای خود را به 5 هزار رای و کسب کرسی شورای شهر برسانند؟.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار