فرماندار کلاله خبر داد؛

شناسایی‌ و ساماندهی متکدیان شهرستان کلاله

1403-06-29 01:06:49
0
89
شناسایی‌ و ساماندهی متکدیان شهرستان کلاله
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله از شناسایی و غربالگری متکدیان شهر و بررسی علت تکدیگری و رفع مشکلات آنها، خبر داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، محمد ابراهیمی در جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان کلاله گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاضر، ساماندهی و جمع آوری متکدیان می بایست با قوت بیشتر انجام شود.

وی ادامه داد: با شناسایی و غربالگری متکدیان شهر، علت تکدی را بررسی و‌ در رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

فرماندار کلاله در ادامه تاکید کرد: همه دستگاه های متولی باید با تعامل سازنده و کمک گرفتن از انجمن های مردم نهاد این معضل را به شکل مطلوبی ساماندهی کنند.

خلیل سعدی شهردار کلاله نیز با اشاره به عواطف و فرهنگ نوع دوستی مردم کلاله، گفت: ارتقاء سطح بینش و آگاهی مردم در جهت سوق دادن کمک ها به سمت موسسات خیریه و نهادهای حمایتی، می تواند زمینه ساز کمک به نیازمندان واقعی بوده و از سوء استفاده افراد سودجو پیشگیری کند.

پیری رییس بهزیستی کلاله هم به نبود گرمخانه در شهرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد گرمخانه مشترک شهرستانی از انتظارات بوده و مجوز احداث گرمخانه را برای افراد بی بضاعت و بی خانمان شهر از استان پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار