امام جمعه کلاله:

در امور خیریه بانک اطلاعاتی تشکیل شود

1403-06-29 01:06:47
0
88
در امور خیریه بانک اطلاعاتی تشکیل شود
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه شهرستان کلاله گفت: بانک اطلاعات جامعی در امر کمک رسانی تشکیل شود تا این کمک ها در مسیر مشخصی ارائه شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام و المسلمین قاسمی امام جمعه کلاله صبح امروز در جلسه هم اندیشی موسسات خیریه با بیان این مطلب گفت:از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه های دینی بخصوص قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته و سفارش شده، احسان و نیکوکاری است.

امام جمعه کلاله با بیان اینکه کمک به نیازمندان توشه ای برای آخرت انسان است؛افزود:انجام امور خیریه کار بسیار ارزشمندی بوده و اجر آن نزد خداوند متعال برای همیشه محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی در ادامه تاکید کرد: بانک اطلاعات جامعی در امر کمک رسانی تشکیل شود تا این کمک ها در مسیر مشخصی ارائه شود.

فرماندار کلاله نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همدلی و اتحاد موسسات خیریه؛ گفت: مشارکت جمعی یکی از راههایی است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات نیازمندان باشد.

ابراهیمی تودرواری با بیان اینکه بانک اطلاعاتی کاملی از نیازمندان شهرستان تهیه شود؛افزود: با وجود یک بانک اطلاعاتی کامل، کمک رسانی به مردم آسان تر انجام می شود و موجب عدم موازی کاری و توزیع عادلانه کمک ها بین اقشار محروم و نیازمند خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار