امام جمعه شهرستان کلاله در خطبه های مکتوب:

دشمنان اسلام با بی حجابی و آزادی زن درصدد نابودی جوامع هستند

1403-06-29 04:06:05
0
68
دشمنان اسلام با بی حجابی و آزادی زن درصدد نابودی جوامع هستند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله: دشمنان اسلام همواره با بی حجابی و بد حجابی و به نام آزادی زن در صدد نابودی جوامع بشری بوده و هستند و متاثر ترین عوامل در فساد، کشاندن جامعه به بی حجابی زنان و آرایش کذائی است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های مکتوب این هفته نماز جمعه کلاله آورد:

بیشترین چیزی که باعث نابودی انسانها و از بین رفتن نعمت ها و بروز امراض میشود گناه است.

افرادی بودند در طول تاریخ از اولیای خداوند ولی بر اثر لغزش خداوند در قرآن کریم و بر اثر درگیری با اولیاء خدا مسخ شدند و خسر الدنیا و الاخره از این عالم دنیا رفتند.

اگر علم و دانش بدون عمل باشد فایده ای نخواهد داشت چنانچه امام راحل فرمود اگر علم توحید هم بخوانید تزکیه و تهذیب در آن نباشد سم است.

دشمنان اسلام همواره با بی حجابی و بد حجابی و به نام آزادی زن در صدد نابودی جوامع بشری بوده و هستند و متاثر ترین عوامل در فساد، کشاندن جامعه به بی حجابی زنان و آرایش کذائی است.

به همه برادران و خواهران توصیه میکنم با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت پیشگیری از آن، فاصله های اجتماعی، ماسک زدن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را فراموش نکنند.

از مسئولین شهرستان بویژه دستگاه قضایی انتظار میرود؛ اجازه هیچ گونه تجمع مخصوصا مجلس عروسی، ترحیم و ورزشی را در شهرستان ندهند و ممنوع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله
۲۰ تیر ۱۳۹۹

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار