فرماندار کلاله خبر داد؛

محدودیت های جدیدی در شهرستان کلاله اعمال می شود

1403-06-29 10:06:05
0
76
محدودیت های جدیدی در شهرستان کلاله اعمال می شود
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: به جز سوپر مارکت ها، داروخانه ها و برخی اماکن تهیه لوازم بهداشتی ضروری، سایر اصناف پس از ساعت ۲۱ باید تعطیل شوند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی، فرماندار کلاله در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: شرایط کرونایی شهرستان کلاله در وضعیت قرمز قرار دارد و این روند سیر صعودی پیدا کرده است.

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تصمیم به اعمال محدودیت های جدید کرد.

بیانی ادامه داد: هرگونه تجمع برای مراسمات عزا و جشن در اماکن عمومی و تالارها ممنوع است و در صورت مشاهده، مکان مورد نظر پلمپ خواهد شد.

وی گفت: برای برگزاری مراسمات در منازل نیز با دادستان کلاله هماهنگی های لازم انجام شده است که با توجه به تصمیم دادستان به زودی اعلام خواهد شد.

فرماندار کلاله تصریح کرد: علاوه بر عدم فعالیت برخی اصناف پر خطر، رستوران ها، کبابی ها و ساندویچی ها باید بصورت بیرون بر، فعال باشند و در صورت تخطی، به مدت یک هفته یا در صورت تجدید نظر به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.

وی به جزئیات بستری شدگان کرونایی پرداخت و گفت: با توجه به میزان ورودی بیماران کرونایی خود شهر کلاله، وضعیت شهرستان قرمز اعلام شده است و برای شهرستان های همجوار که بیماران آنها در بیمارستان کلاله بستری هستند؛ این بیماران جزو آمار شهرستان محل سکونت بیمار محسوب خواهد شد.

وی در پایان گفت: به جز سوپر مارکت ها، داروخانه ها و برخی اماکن تهیه لوازم بهداشتی ضروری، سایر اصناف پس از ساعت ۲۱ باید تعطیل شوند و برای ضدعفونی شهرستان به شهرداران و دهیاران، دستورات لازم صادر شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار