اولین مجمع خیرین راهساز استان گلستان به همت مردم نیک اندیش کلاله تشکیل شد

1403-06-29 10:06:07
0
69
اولین مجمع خیرین راهساز استان گلستان به همت مردم نیک اندیش کلاله تشکیل شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">به همت مردم نیک اندیش کلاله اولین مجمع خیرین راهساز استان گلستان، تشکیل شد تا با اقدامات موثر این مجمع، شاهد کاهش مرگ و میرها در جاده های استان گلستان باشیم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در اولین جلسه خیرین راهساز کلاله که در اداره کل راهداری و پایانه های استان تشکیل شد؛ گفت: فعالیت های خیرین در کلاله نشانگر دید وسیع مردم نیک اندیشی است که در عرصه های بهداشت، درمان و مدرسه سازی به شایستگی و صداقت همت خود را در خدمت به جامعه نشان دادند.

وی افزود:خیرین، امروز با همین روحیه ارزشمند برای ورود در عرصه راهسازی پیش آمده اند تا باز هم وسعت دید و نگرش خود را در امور خیر نشان دهند.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و پایانه های استان در این جلسه که رئیس پلیس راه استان و مجموعه معاونین نیز حضور داشتند؛ با ابراز خوشحالی از تشکیل مجمع خیرین راهساز کلاله اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات اعتباری در امور عمرانی این ورود خیرین فتح بابی ارزشمند برای انجام کارهای بزرگ خواهد بود.

وی افزود: امروزخیرین کلاله؛ تسهیل گران مسیری شده اند که کار ما را در خدمت به مردم شتاب بیشتری خواهد داد و ما با استقبال از این حرکت در خدمت به جامعه همراه عملیاتی هستیم.

سرهنگ علی عبدی رئیس پلیس راه استان نیز در این جلسه با بهره گیری از آموزه های دینی، هر تلاشی را برای نجات یک انسان مهم دانست و به ارائه آماری از حوادث مسیر کلاله به مراوه تپه پرداخت و گفت: سال 98 بر اثر حوادث در مسیر جاده کلاله به مراوه تپه 9 نفر جان خود را از دست دادند و 44 نفر نیز دچار جراحت و مصدومیت شدند.

وی افزود: متأسفانه طی دو ماه فروردین و اردیبهشت حوادث این جاده 5 کشته داشته است؛ لذا تلاش خیرین برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن تر شدن جاده بسیار ارزشمند است.

نصرت برزگر عضو.مجمع خیرین کلاله نیز در این جلسه گفت: جاده کلاله به مراوه تپه یکی از مسیرهای پر تردد و حادثه خیز منطقه است؛ لذا با همراهی فرماندار کلاله، خیرین و مردم خیر شهرستان این آمادگی را بوجود آورده ایم تا ضمن رفع نقاط حادثه خیز در این مسیر، بتوانیم از کلاله تا سه راهی گوکچه، تعریض و چهار خطه کردن جاده را با همراهی راهداری استان و شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی به انجام برسانیم.

حاج یحیی روحی رئیس مجمع خیرین شهرستان کلاله هم بعد از شنیدن مطالب کارشناسی مسئولین حاضر در جلسه به یک جمله اکتفا کرد و گفت: انشاءالله وقتی تلاش همه ما در کنار هم برای موفقیت در اجرای این پروژه باشد؛ قطعا الگویی کشوری رقم خواهد خورد.

جالب توجه اینکه؛ پس از بررسی در چگونگی انجام کار و تقسیم وظایف بین خیرین راهساز و راهداری، مدیرکل راهداری استان با بیان اینکه که ما می توانیم؛ غلامرضا بیکی معاون راهداری را بعنوان مسئول این پروژه معرفی کرد و بلافاصله با همراهی فرماندار کلاله، خیرین و معاونین راهداری به کلاله عزیمت کرده تا از نزدیک چگونگی اجرای پروژه را مورد بررسی میدانی قرار دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار