فرماندار کلاله تاکید کرد:

لزوم آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی/رصد عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران

1403-06-29 10:06:05
0
60
لزوم آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی/رصد عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با بیان این خبر گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند.

فرماندار کلاله به فصل برداشت محصولات زراعی اشاره کرد و افزود: اعضای مدیریت بحران شهرستان در ایام برداشت محصولات کشاورزی با تمامی تجهیزات خود در آماده باش کامل باشند و اقدامات لازم جهت مقابله با آتش سوزی احتمالی را انجام دهند.

بیانی به خسارات ناشی از آتش زدن کاه و کلش از سوی کشاورزان پرداخت و گفت: با افرادی که اقدام به آتش زدن مزارع کشاورزی کنند هیچگونه مماشات نداشته و طبق ماده ۲۰ قانون هوای پاک و ماده ۱۹ مجازات اسلامی با مرتکبین برخورد قضایی خواهد شد.

فرماندار کلاله گزارشی از عملکرد تمامی دستگاهها در مقابله با حوادث گذشته ارائه کرد و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید به وظایف ذاتی خود در مدیریت بحران عمل کرده و مصوبات این شورا را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار