دادستان کلاله در واکنش به خبر این پایگاه خبری تحلیلی،

ساماندهی و اسکان دختر کارتنخواب کلاله ای با هماهنگی با دادستانی انجام شده بود/ مسئولین ذیربط اقدام به ایجاد گرم خانه کنند

1403-06-30 12:06:54
0
62
ساماندهی و اسکان دختر کارتنخواب کلاله ای با هماهنگی با دادستانی انجام شده بود/ مسئولین ذیربط اقدام به ایجاد گرم خانه کنند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">علی خانی گفت: در اسکان و ساماندهی دختر کارتنخواب کلاله ای، این اقدامات با هماهنگی دادستانی انجام شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، دادستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کارتنخوابی یکی از معظلاتی است که جوامع مختلف بنا به عواملي همچون فقر، شرايط اقتصادي نظير بيكاري، كمبود مسكن مناسب براي اقشار كم درآمد و ناكارآمدي نظام رفاه اجتماعي درگیر آن می شوند و به تبع آن ایران و شهرهای آن نیز از این امر مستثنی نیست.

وی در خصوص خبر منتشر شده در این پایگاه خبری تحلیلی مبنی بر کارتنخوابی یک دختر نوجوان در کلاله، افزود: در گذشته برای ساماندهی و اسکان این کارتنخواب هماهنگی ها با دادستانی انجام شده بود و مجوزهای لازم نیز صادر شد.

علی خانی با ابراز تاسف از موصوع، تاکید کرد: مسئولین ذیربط بخصوص شهرداری زمینه های لازم برای ایجاد گرم خانه را در شهر کلاله مهیا کند.

دادستان کلاله هشدار داد: در صورت ادامه این روند و احتمال بروز حادثه ای، این موصوع می تواند تبعاتی قضایی برای مسئولین ذیربط دربرداشته باشد؛ لذا می توان برای جلوگیری از آن، از خانه های سازمانی و در نظر گرفتن یک نگهبان از سوی شهرداری، این امر محقق شود.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران برای پیگیری چنین موضوعی، گفت: اقدامات لازم برای اسکان و ساماندهی این دختر نوجوان در حال انجام است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار