فرماندار کلاله در واکنش به شایعه:

شهرستان کلاله در وضعیت سفید کرونایی قرار ندارد!

1403-06-30 01:06:01
0
69
شهرستان کلاله در وضعیت سفید کرونایی قرار ندارد!
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">علی اصغر بیانی گفت: وضعیت بیماری ویروس کرونا در شهرستان کلاله در شرایط قبلی خود می باشد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به خبر ارسال شده در رسانه های شهرستان مبنی بر اعلام وضعیت سفید بیماری در کلاله و نبود ویروس کرونا در شهر گفت: هیچگونه نامه ای در خصوص اعلام وضعیت سفید بیماری در کلاله به مرکز بهداشت و فرمانداری ابلاغ نشده است و این شهرستان همچنان در وضعیت قبلی خود می باشد.

علی اصغر بیانی افزود: بازگشایی اصناف و برخی مغازه ها در کلاله به معنای نبود ویروس کرونا در شهر نمی باشد؛ لذا شهروندان دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بیانی اظهار داشت: قطعا اگر این دستورالعمل بهداشتی رعایت نشود روند بیماری دوباره افزایش پیدا می‌کند که در آن شرایط محدودیت‌ها دوباره بر می‌گردد.

فرماندار کلاله در خصوص بازگشایی مساجد و نمازجمعه هم گفت:مساجد، اماکن مذهبی و نماز جمعه در شهرستان همچنان تعطیل می باشد و تصمیمی در خصوص بازگشایی در ستاد مقابله با ویروس کرونای استان و شهرستان گرفته نشده است.

وی ادامه داد:اصناف شهرستان موظف اند ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شیوه نامه بهداشتی را رعایت کنند و در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل ها برابر مقررات پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار