امام جمعه کلاله:

ال سعود عامل جنایت های جهان اسلام است/ نیروهای مسلح در دل ملت جای دارند

1403-06-30 02:06:47
0
64
ال سعود عامل جنایت های جهان اسلام است/ نیروهای مسلح در دل ملت جای دارند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: هر جای جهان اسلام شاهد خونریزی و مسلمان کشی هستیم؛ رد پای آل سعود دیده می شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های مکتوب این هفته شهرستان کلاله گفت: رسول خدا(ص)فرمودند: چهار چیز را مراعات کنید تا در بهشت با من همنشین شوید.

وی در تکمیل سخنان خود افزود: زبان خود را از غیبت و دروغ باز دارید؛ زبان یکی از اعضای هفتگانه اختیاری است که خیلی از گناهان از آن سر می زند و اگر آن را کنترل و در راه خدا به کارگیری کنیم؛ به بهشت می رویم.

دومین موردی که امام جمعه شهرستان کلاله به آن اشاره کرد صفت کینه و حسادت بود و در تشریح آن گفت: در تعبیر روایت است: همانطوری که آتش هیزم را می سوزاند و تبدیل به خاکستر می کند؛ حسادت هم اعمال خوب انسان را نابود می‌کند.

وی در خصوص سومین مورد، گفت: چشم از حرام ببندید؛ چشم انسان یکی از امانت های الهی و یکی از نعمت های الهی است که با همین چشم می توان به چیزهایی نگاه کرد که عبادت محسوب می شود و یا به چیز هایی نگاه کرد که گناه است.

حجت الاسلام کشیری نیازردن مسلمان را چهارمین ملاک همنشینی با پیامبر دانست و افزود: آزردن مسلمان حرام است؛ رژیم وهابی سعودی با پول و خرید اسلحه از بیگانگان خون مسلمین را می ریزد و هرجا جنگ و خونریزی بین مسلمین است رد پای جنایتکاران آل سعود دیده می‌شود.

وی اشاره ای به حافظان سلامت جامعه داشت و گفت: از قول رسول خدا(ص) آمده است: هرکس برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند چه آن تلاش برآورده شود یا نه، مانند روزی می باشد که از مادر متولد شده است و گناهان وی پاک می شود.

وی ادامه داد: رسول خدا در جایی دیگر فرمودند: هرکس غذای بیماری را به او بخوراند خداوند از میوه های بهشتی به او می خوراند.

امام جمعه کلاله خطاب به حافظان سلامت گفت: انشاالله خداوند زحمات شما را قبول کند و پاداش مجاهدان در راه خدا را به شما عنایت فرماید و مسلما وظیفه ما مردم در این روزها کمتر بیرون آمدن و رعایت نکات بهداشتی است.

حجت الاسلام کشیری به روز ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پرداخت و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح، در دل این ملت جایی دارند و ما به فرزندان سرافراز کشورمان و نیروهای مسلح قدرتمندمان افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی آیات قرآن کریم، گفت: خداوند تبارک و تعالی در آیه ۱۰ و ۱۱ سوره مبارکه صف می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید؛ آیا شما را به بشارتی راهنمایی نمایم که شما را از عذابی دردناک می رهاند؟ پس به خداوند و رسولش ایمان آورید و در راه خدا با مال و جانتان جهاد کنید که این تجارت بهترین تجارت برای شما می باشد

کشیری در پایان گفت: امروز نیروهای مسلح با ایمان ترین و مجاهد ترین نیروهای جهان اسلام هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار