در پی شکایت مدیر کل اوقاف :

مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما تبرئه شد

1403-06-30 09:06:00
0
65
مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما تبرئه شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">بازپرس ویژه دادسرای رسانه گرگان مدیر مسوول سایت گلستان ما را از اتهامات مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان مبرا دانست .</span></p>

حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان که از مدیر مسوول سایت گلستان ما شکایت کرده بود نتوانست ادعاهایش را ثابت کند و بازپرس پرونده حکم نهایی را در این خصوص صادر کرد.

بر اساس این حکم جواد عموزاد مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما که با دو اتهام به بازپرسی فراخوانده شده بود از اتهامات مذکور تبرئه شد.

پایگاه خبری گلستان ما در مورد موقوفه اسدالله بیکی در خیابان شالیکوبی عدالت دوم مطلبی را در خصوص رانتخواری احتمالی ۱۴ میلیاردی نوشته و خطاب به مدیر کل درخواست کرده بود جلوی این رانتخواری را بگیرد .

اما در کمال تعجب مدیر کل اوقاف از سایت گلستان ما شکایت کرد که چرا به ما تهمت رانتخواری زدید در حالیکه ما نوشته بودیم مدیر کل جوان این اداره که فرزند شهید نیز می باشد جلوی رانتخواری احتمالی در حال وقوع که چندین عضو کمیته فنی آن سازمان نیز آن را تصدیق کردند، را بگیرد.

در شکایت دوم مدیر کل اوقاف از سایت گلستان ما به دلیل انتشار سند محرمانه معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان شکایت کرد در حالیکه این سند بدون مهر محرمانه مانند تمام اسنادی که روزانه به دفتر سایت از طرف منابع محلی و مردمی می رسد ، ارسال شده بود.

ضمن اینکه متن نامه هم نه تنها شباهتی به امور محرمانه و امنیتی نداشت بلکه د تعارض با قانون و منافع مردم خصوصا جوانان و‌خلاف منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و استفاده از جوانان بود.

در سندی که در این پایگاه خبری منتشر شد ، آمده بود : دو نفر به اعضای هیات امنا مسجد عسکریه گرگان پارس با نظر روحانیت این مسجد اضافه شود و تعداد به هفت برسد ؛ این در حالیست که تعداد هیات امنا طبق قانون پنج نفر بوده و دو نفر اضافه شده هم از منتسبین به صادر کنندگان نامه بودند و روحانی این مسجد هم در فتنه سال ۸۸ در گرگان نقش فعالی داشت.

اما بازپرس پرونده با درایت و حوصله ای که در بررسی این پرونده به خرج داد رای نهایی را صادر کرد و‌مدیر مسوول سایت گلستان ما را تبرئه کرد .

 صدور چنین احکامی می تواند دست رسانه های مطالبه گر را در مراقبت از مدیران و صیانت از حیثیت وقف و سایر حوزه ها باز بگذارد و پایانی باشد بر حیات خلوت هایی که در برخی ادارات تشکیل شده و با چماق معاونت حقوقی رسانه ها را روانه دادگاه ها می کنند تا به خلوت کده شان سرک نکشند.

جا دارد از آقای هاشمیان مدیر کل دادگستری استان گلستان ، حجت الاسلام سید حسینی دادستان مرکز استان و قضات جوان و انقلابی که در این روزگار سخت حامی رسانه های مطالبه گر هستند و همچنین وکیل باتجربه شهرمان آقای فرهاد توماج که در حمایت از رسانه ها پیشگام هستند ، قدردانی شود.

مدیر مسوول گلستان ما

انتهای پیام /

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار