انتشار یک تصویر، برای عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله دردسر ساز شد+ عکس

1403-06-30 08:06:51
0
57
انتشار یک تصویر، برای عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله دردسر ساز شد+ عکس
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">انتشار تصویری از حضور کاندیدای شرق گلستان در بین مردم حوزه انتخابیه از سوی ادمین گروه انتخاباتی، برای عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله دردسر ساز شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، کانال تلگرامی نیلکوه شهرستان گالیکش در پستی به حضور یکی از اعضای هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله در جلسه انتخاباتی دکتر حدادی کاندیدای شرق گلستان پرداخته است.
تصویر مدنظر در تاریخ ۷ بهمن ماه ۹۸ بر روی گروه حامیان کاندیدای یاد شده تحت عنوان حضور حدادی در بین مردم حوزه انتخابیه منتشر شده است و در این تصویری تعدادی از شهروندان کلاله دیده می شوند که یکی از آنها، عضو هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر کلاله می باشد.

Davarzani2
عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله شخص وسطی تکیه داده به میز تلویزیون

اما پس از انتشار پست انتقادی از حضور وی در چنین جلسه ای، محسن داورزنی در واکنش به این ادعای مطرح شده این عکس را مربوط به دوره گذشته مجلس شورای اسلامی می داند.

Davarzani1

** متن جوابیه عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله:
باسلام و احترام به مخاطبین محترم کانال خبری نیلکوه شهرستان گالیکش
در ابتدا از حسن نظر و توجه مدیر محترم این کانال در پرداختن به رسالت خبری و کنکاش و نظارت بر عملکرد برگزار کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تشکر و سپاسگزاری مینمایم.
پیام ارسال شده در کانال خبری نیلکوه در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹ دقیقه را مطالعه و رویت نمودم و بر همین اساس ارائه نکاتی را در جهت تنویر افکار عمومی و نیز بروز رسانی اطلاعات جنابعالی لازم میدانم.
مدیر محترم، این تصویر مربوط به یک جلسه انتخاباتی در زمانی حدودا ۴ سال و ۳ ماه گذشته (در سال ۱۳۹۴) در شهرستان کلاله میباشد که با نگاهی به سیما و ظاهر بنده و حتی دیگر حاضران در آن جلسه میتوان به زمان آن پی برد...
البته حقیر در حال حاضر پس از ۴ سال و اندی فعالیت در حوزه‌های مختلف محاسن و مویی در این جامعه اسلامی سپید کرده و بخاطر کم‌سویی دیده‌گان عینکی نیز بر چشمانم دارم.
علی‌ایحال از دقت نظر جنابعالی تشکر نموده و این مورد را نیز تاکید میکنم که بنده بعنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کلاله با تمام توان در کنار سایر همکاران هیئت اجرایی متعهد خواهم بود تا در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط و خارج از حمایت از فرد یا گروهی خاص از کاندیداها گام بردارم.

و من الله التوفیق
برادر شما
محسن داورزنی
عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله

اما پس از انتشار جوابیه داورزنی در این کانال، مدیر این کانال تلگرامی سکوت نکرد و این عضو هیات اجرایی انتخابات شهر کلاله را مجددا به چالش کشید.
** نیلکوه در واکنش به جوابیه داورزنی نوشت:

بداخلاقی یک گروه تلگرامی انتخاباتی
ادب و متانت محسن داورزنی را در نوع نگاه به رسانه ستایش می‌کنیم اما چند نکته مورد توجه است:
در بدو امر باید به این موضوع اشاره داشت که مطلب نیلکوه برگرفته از گروه تلگرامی کاندیدای شرق گلستان است که یکی از ادمین‌های آن اقدام به انتشار کرده.
اگر چنین باشد قطعا مدیران کانال این نماینده بی‌اخلاقی انتخاباتی مرتکب شده که تصاویر چهارسال قبل را در یازدهمین دوره انتخابات منتشر می‌کنند و باید چنین رویه‌ای را در ادامه فرایند انتخابات کنار گذارند.
موضوع دیگر آنکه شما چهار سال قبل نیز به‌عنوان نماینده فرماندار در روند انتخابات حضور داشتید، این موضوع نیز جای اشکال است و حضور شما در این جلسه را زیر سوال می‌برد.
در پایان یادآور می شویم اگر هم شرکت در این جلسه مربوط به قبل از نماینده فرماندار شدن این عضو شورای شهر باشد؛ آیا به فرماندار وقت از طرفداری شما از کاندیدایی خاص باخبر بود و چنین سمتی را در انتخابات به شما واگذار کرد یا نه؟ یا شما در قبال اعتماد این فرماندار سکوت کردید تا سمت به شما واگذار شود؟.

 انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار