فرماندار کلاله در دیدار با خانواده شهید:

شهادت، والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شد

1403-06-30 11:06:47
0
61
شهادت، والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است اظهار داشت: شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است .</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در دیدار با خانواده شهید ولی نوری زاده با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است اظهار داشت: شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است .

وی ادامه داد: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند .

فرماندار کلاله افزود: رسیدگی به امورجانبازان و ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید وامور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه درهر موقعیتی که هستند نسبت به این قشر فداکار وظیفه دارند.

رئیس بنیاد کلاله نیز در ادامه گفت: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانیکه این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

ثار الله پور حسینی اظهار  اظهار کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

گفتنی است؛ شهید ولی نوری زاده در خرداد ماه 1366 در عملیات کربلا 10 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

image 2020 1 22 0 11 45 466 NSSimage 2020 1 22 0 11 45 466 NSS

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار