نماینده گنبد و داشلی برون:

انتقام سپاه حساب شده و غافلگیرانه بود/ سیلی های دیگری در راه است

1403-06-30 01:06:46
0
64
انتقام سپاه حساب شده و غافلگیرانه بود/ سیلی های دیگری در راه است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">نماینده گنبد و داشلی برون گفت: اقدام سپاه در انتقام از تروریست های عامل شهادت حاج قاسم سلیمانی، حساب شده و غافلگیرانه بود.</span></p>

قرجه طیار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از تروریست های عامل شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: انتقام جمهوری اسلامی ایران حق مشروع و قانونی این کشور بود که حقوق بین الملل نیز اجازه این اقدام را به ایران داده است.

وی افزود: مهمتر از خسارات مادی و تلفات نیروهای نظامی ایالات متحده، اصل این اقدام بی نظیر است که شجاعت این کشور(ایران) را به کشورهای جهان ثابت کرد.
نماینده گنبد و داشلی برون این اقدام سپاه پاسداران را حساب شده و هوشنمدانه دانست و گفت: انتخاب زمان، مکان و همچنین قبل از خاکسپاری شهید سردار قاسم

سلیمانی نشان از حساب شده بودن این اقدام دارد که درست در ساعاتی که سردار ایرانی هدف دشمنان کوردل قرار گرفت؛ اقدامات انتقام جویانه ایران نیز انجام شد.

قرجه طیار تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم انقلاب که در سخنرانی ایشان بیان شد؛ این سیلی اول ایران به دشمنان است و هدف اصلی برچیده شدن آمریکایی ها از کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار