فرماندارکلاله در حضور معاون قوه قضاییه:

شهرستان کلاله خود نمونه یک کشور است

1403-07-28 04:07:41
0
63

امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کلاله محمد تقی قزلسفلی فرماندار شهرستان در حضور معاون قوه قضاییه حاج آقا حصاری در معرفی شهرستان،کلاله را یک کشور نامیدند.

 

به گزارش کلاله خبر،حاج آقا حصاری معاون قوه قضاییه صبح امروز وارد شهرستان کلاله شدند و پس از تجدید میثاق با شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری حضور یافتند.

فرماندار شهرستان کلاله در معرفی شهرستان،کلاله را یک کشور نامیدند چرا که همانند یک کشور با قومیت های مختلف بین مردم آن وحدت و انسجام وجود دارد.

ایشان در ادامه شهرستان کلاله را اینگونه تشریح کردند:

کلاله شهری است که با کوچکی خود دارای 140 شهید،180جانباز و 118 آزاده است.این شهر دارای یک دانشگاه پیام نور به تعداد 800 دانشجو و یک دانشگاه آزاد به تعداد 520 دانشجو می باشد و تعداد مدارس آن 202 مدرسه که چیزی بالغ بر 21 هزار دانش آموز در آنها مشغول تحصیل می باشند.مزارع زیر کشت آن 75 هزار هکتار که در این میان 1300 هکتار باغ نیز وجود دارد که 1200 هکتار از این باغ ها زیتون می باشند.وسعت جنگل های شهرستان 68 هزار هکتار می باشد و 55 هزار هکتار نیز مراتع شهرستان هستند.و در آخر کلاله دارای 360هزار واحد دامی می باشد.

ایشان در پایان این نوید را دادند که در آینده ای نه چندان دور پروازهای فرودگاه شهرستان به مقصد شرق استان تا بجنورد در روزهای چهار شنبه از سرگرفته می شود.

در ادامه این جلسه حاج آقا حصاری گفتند: امروز ما وارث خون شهدا هستیم حتی اگر شبانه روز هم تلاش کنیم نمی توانیم ذره ای از فداکاری های آنان را جبران کنیم.ایشان از روحانیت محترم شهرستان اعم از شیعه وسنی بخاطر ایجاد وحدت بین مردم تشکر وقدردانی نمودند.

وی افزود: مسئولین باید در بین خود وحدت داشته باشند تا الگوی مناسبی برای مردم باشند و در خدمت به مردم همواره رضای خدا را درنظر داشته باشندو درپایان حاج آقا حصاری خود و مسئولین را خدمتگزار مردم دانستند و از مسئولین خواستند همواره در گره گشایی از کار مردم کوشا باشند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار