خطیب نماز جمعه اهل سنت کلاله:

مردم ایران، برای ادامه راه سردار سلیمانی مصمم تر شدند

1403-07-30 11:07:08
0
151

خطیب نماز جمعه اهل سنت کلاله: دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی وپلیدخود فاجعه آفرید و مردم غیور ایران اسلامی را در راهی که درپیش رو گرفته مصمم تر کرد.

به گزارش کلاله خبر، خطیب نماز جمعه اهل سنت شهرستان کلاله با ارسال بیانیه ای، شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در متن این بیانیه آمده است:
 ‍ بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

بار دیگر دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی وپلیدخود فاجعه  آفرید و مردم غیور ایران اسلامی را در راهی که درپیش رو گرفته مصمم تر کرد.
قطعاً شهادت سردار دلها، سردار سرلشکر سپهبدحاج قاسم سلیمانی، چهره کریه  آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های آزاد اندیش راپیش از پیش افشاء کرد.
خاطرات مجاهدت ها وپایداری سردار به ملت ایران به عنوان برادر و فرمانده محبوبشان، هرگز از یادها محو نخواهد شد و هیچ مرگی جز شهادت در راه خدا برای این مجاهد خستگی ناپذیر قابل تصور نبود.که به آرزویش رسید.
امروز سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و به شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه بقول رهبرفقید انقلاب: شهادت هنر مردان خداست وشهادت زندگی جاویداست و هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم حاج قاسم خواهندشد و عواقب این جنایت آشکار،  متوجه عاملین آن خواهد بود.
اینجانب شهادت سردار سرلشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری،خانواده معظم شهدا وملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و خواری وذلت دشمنان این مرز وبوم را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

مولانا طه عبدالقدوس رودینی خطیب جمعه اهل سنت شهرستان کلاله و مدرس حوزه علمیه احمدیه قره خوجه گالیکش استان گلستان.
انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار