مدیر کلی که می خواست به منتقدین جایزه بدهد ؛

شکایت مدیر کل اوقاف از سایت گلستان ما / تحریریه گلستان ما : از حیثیت وقف دفاع خواهیم کرد

1403-08-01 05:08:29
0
94

مدیر کلی که در هفته اول ورودش به اداره کل اوقاف در جمع خبرنگاران گفته بود به بهترین نقد جایزه می دهم اما حالا از یک خبرنگار شکایت کرده است .

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از جواد عموزاد مدیر سایت گلستان ما شکایت کرد .

شکایت مدیر کل اوقاف از سایت گلستان ما  مربوط به انتشار دو خبر زیر است :

1-  تخلف آشکار در اوقاف گلستان / مدیرکل جوان اوقاف اسیر سفارش های خاص نشود (http://golestanema.com/s/59/65844 )
2 - درخواست غیر قانونی چراغعلی از مدیر کل اوقاف / آیا نورمفیدی دشمن جوانگرایی است ؟ / وزیر کشور ورود کند( http://golestanema.com/s/59/66287 )

در خبر اول ؛ این پایگاه خبری اطلاعات موثقی در خصوص اعمال فشار به برنده مناقصه موقوفه اسدالله بیکی در عدالت دو خیابان شالیکوبی دریافت کرده بود که بعد از برنده شدن "مهندس پسرکلی" دستهایی در پی اعمال فشار برای برنده کردن نفر سوم مناقصه بود ، این پایگاه خبری با نیت حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از رانتخواری احتمالی 14 میلیاردی و همچنین صیانت از حریم مقدس وقف نسبت به و رود به این پرونده اقدام کرد .

در مورد خبر دوم نیز نامه ای به این پایگاه خبری رسیده که هیچ نام و نشانی از محرمانه بودن نداشت و در آن معاون سیاسی امنیتی استاندار به مدیر کل اوقاف سفارش کرده بود که دو نفر به هیات امنا مسجد عسکریه گرگانپارس اضافه کند که متن این نامه نشانی از محرمان بودن نداشت ، مسجدی که به صرف حضور چند جوان در هیات امنای آن تحت فشار قرار گرفته است.

سلیمانی فرد همان مدیر کلی است که در هفته اول ورودش به اداره کل در جمع خبرنگاران گفته بود به بهترین نقد جایزه می دهم اما حالا از یک خبرنگار شکایت کرده است .

اما تحریریه گلستان ما اعلام می دارد از حیثیت کلمه قرآنی" وقف" صیانت خواهد کرد و نخواهد گذاشت در تلاطم روزگار و تلاقی منافع مادی ، عده ای فرصت طلب از این اداره کل سوء استفاده کنند ، در خصوص هیات امنا مسجد عسکریه گرگان پارس نیز بگوییم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانگرایی و حضور جوانان در هیات امنا مساجد تا پایان کار همراه جوانان عزیز گرگانی خواهیم بود و نخواهیم گذاشت حقوق آنان پایمال شود .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار