فرماندار کلاله خبر داد:

پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات و وام بلاعوض به سیل زدگان شهرستان کلاله

1403-07-27 08:07:41
0
98

فرماندار کلاله گفت: بر اساس کارشناسی های صورت گرفته، 820 پرونده با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال تسهیلات و وام بلاعوض تشکیل شد که از این تعداد 450 واحد احداثی و 370 واحد تعمیری می باشد.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با بیان اینکه 400 میلیارد ریال تسهیلات و وام بلاعوض به سیل زدگان شهرستان کلاله پرداخت شد؛ گفت: در سیل اخیر 1500 واحد مسکونی توسط دستگاه های متولی در شهرستان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس کارشناسی های صورت گرفته، 820 پرونده با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال تسهیلات و وام بلاعوض تشکیل شد که از این تعداد 450 واحد احداثی و 370 واحد تعمیری می باشد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: بانک های عامل پرداخت تسهیلات خسارت دیدگان سیل را تسهیل نمایند و بصورت زنجیره ای وام های خسارتی را پرداخت کنند.

بیانی از مهار شدن فاز اول بیماری انفولانزا در شهرستان خبر داد و افزود: با رعایت بهداشت و ارتقاء سطح آگاهی مردم از این بحران عبور کردیم.

رئیس مدیریت بحران کلاله همچنین اظهار داشت:در راستای سیاست های مدیریت بحران و ارتقاء آگاهی و آمادگی مدیران، آموزش کمک های اولیه در دستور کار این شورا قرار گیرد.

فرماندار کلاله ضمن تاکید بر دوگانه سوز کردن خبازی های شهرستان، گفت: با دوگانه سوز کردن نانوایی ها و جایگزین کردن سوخت ها در مواقع بحران، می توان نان مورد نیاز مردم را تامین کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار