اخبار سیاسی:

دلیل احمدی نژاد برای نرفتن به مجلس

1403-08-01 05:08:32
0
63

احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا دولت کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد یا خیر؟ فقط سکوت کرد و لبخند زد.

 

کلاله خبر،آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که چرا بودجه را خود به مجلس نبردید؟ افزود: همه اعضای دولت مانند بنده و 76 میلیون نفر از مردم ایران نیز عضو دولت هستند.
 
احمدی نژاد در پایان جلسه امروز - چهارشنبه - هیئت دولت در جمع خبرنگاران  درباره جدایی ری از تهران گفت: هوا به این قشنگی و بهاری ؛ راجع به این هوا بنویسید.
 
آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران با 1+5 در آلماتی چیست؟ گفت: چه مشکلی دارد مذاکره بهتر از دعواست.
 
رئیس جمهور همچنین گفت: امیدواریم پیش از عید نشست خبری با حضور خبرنگاران را برگزار کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما راجع به مناظره هایی که با حضور منتقدان دولت از صدا و سیما پخش می شود چیست؟ گفت :  این برنامه ها را نمی بینم اما حرف ها علیه دولت تکراری است.
 
رییس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره امکان حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما دوباره درباره این سؤال فکر کنید.
 
آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا دولت کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد یا خیر؟ فقط سکوت کرد و لبخند زد.
 
آقای احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی درباره بسته پیشنهادی ایران به 1+5 گفت: شما در پاسخ به این سؤال بزنید نگاه ، سکوت و لبخند.
 
رییس جمهور هنگام خروج از حیاط پاستور در پاسخ به عکاسی که از وی خواسته بود به صورت تک و جدا از همراهان برای گرفتن عکس بایستد گفت: من همیشه تک بوده ام مگر می شود من جدا از جمع باشم؛ هیچ وقت.
 
 
رئیس جمهور گفت: همه چیز باید بر اساس قانون باشد و آنهایی که می خواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتباری ندارد.
 
 
آقای احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی درباره انتخابات نظام پزشکی افزود: اگر نهادها و دستگاه هایی در مسایل دخالت و فرا قانونی عمل کنند این کار نیز اعتباری ندارد.
 
رئیس جمهور گفت: نظام پزشکی قانون مشخصی دارد که باید از یکی دو نهاد درباره افراد استعلام کنند این برای کاری مانند نمایندگی مجلس فرق می کند زیرا نهادی صنفی و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است .
 
رئیس جمهور: اول نوروز ، سفر به ترکمنستان
 
رئیس جمهور گفت: کارهای مربوط به اول نوروز 92 را 30 اسفند امسال انجام خواهیم داد و اول نوروز عازم ترکمنستان خواهیم شد.
 
آقای احمدی نژاد درباره برنامه سفر به تاجیکستان افزود: اگر بشود از ترکمنستان به تاجیکستان سفر خواهیم کرد و در غیر این صورت این سفر به صورت جداگانه انجام خواهد شد.
 
رئیس جمهور درباره برگزاری جشنواره های نوروزی توسط سازمان میراث فرهنگی گفت: بهار همیشه بهار و زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف است و امیدواریم از این فرصت به درستی استفاده شود.
 
رئیس جمهور درباره زمان معرفی وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: هر دو وزیر در همین دولت به مجلس معرفی می شوند. /فردا نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار