رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کلاله

12 اقامتگاه بومگردی فعال و دارای مجوز در کلاله فعالیت می کنند/ صدور مجوز 5 بوم‌گردی در کلاله/ اشتغال برای بیش از 10 نفر بوسیله اقامتگاههای بومگردی

1403-08-01 01:08:48
0
92

رئیسمیراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلاله گفت: در حال حاضر 12 اقامتگاه بومگردی فعال و دارای مجوز در این شهرستان مشغول فعالیت هستند و بزودی 5 بومگردی دیگر، در شهرستان کلاله فعال می شود.

محمد علی سرگزی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت اقامتگاه های بومگردی شهرستان کلاله گفت: در حال حاضر 12 اقامتگاه بومگردی فعال و دارای مجوز در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در سال جاری  مجوز 5 اقامتگاه بومگردی صادر شده است؛ تصریح کرد: تا پایان سال جاری 5 بومگردی دیگر در کلاله به بهره‌برداری می رسد.

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلاله تشریح کرد: وجود اقامتگاه‌ها در روستا باعث حضور گردشگران در این مناطق و ارتباط آنان با روستاییان شده است که این امر نیز باعث تقویت اقتصاد روستا و درنتیجه اشتغال برای افراد بومی را فراهم ساخته به ‌طوریکه هر اقامتگاه بومگردی شهرستان، بین چهار تا هفت نفر اشتغال مستقیم و حدود 10 نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار