عضو شورای شهر گالیکش در جوابیه ای:

دراعتراض به تصمیم بکارگیری اقوام اعضای شورا در شهرداری، در جلسات شورا حضور نیافتم

1403-08-01 01:08:45
0
96

عضو شورای شهر گالیکش گفت: در اعتراض به تصمیم اعضای شورای شهر گالیکش مبنی بر بکارگیری اقوامشان در شهرداری این شهر، در جلسات شورای شهر حضور نیافتم.

به گزارش کلاله خبر، برات آشور فارسیانی در پاسخ به انتشار خبراخطار هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورای استان گلستان جوابیه داد.

در این جوابیه آمده است:

دلیل عدم حضور اینجانب برات آشور فارسیانی در صحن شورای اسلامی شهر گالیکش اعتراض به تصمیم همکارانم در شورا برای آوردن اقوامشان به شهرداری بود.

بیش از ۶ ماه در شورا بر سر جذب نیرو در شهرداری و شیوه بکارگیری بحث بود و حضرتعالی هم در جریان جذب ملوک الطوایفی که در شهرداری گالیکش مسبوق به سابق هم هست بودید.

بگذریم از اینکه اصل بکارگیری نیرو برای شهرداری با بیش از ۹۰  نفر نیرو اشتباه بنده و همکارانم می‌باشد اما بد نیست بدانید که همه شورا که بنده نیستم، به نشانه اعتراض هر جائی که تصور کنید رفتم و نامه زدم بلکه جلوی این اتفاق شوم را بگیرم ولی نشد، از امام جمعه محترم که جای دارد از حساسیت و تلاش‌های ایشان در بوقوع نپیوستن این موضوع با شیوه‌ای که عرض کردم بخرج دادند تقدیر و تشکر کنم که به وظیفه شرعی خودشان به موقع عمل نمودند ولی به هرحال دوستان بنده توجه نکردند

تا فرماندار وقت و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و معاونت محترم امور عمرانی استانداری و بازرسی و شکایات استان همه جا پیگیری کردم ولی همه عافیت طلبی کردند و به پیمانی که برخی از همکاران شورائی بنده با شهردار بر سر آوردن اقوامشان بسته بودن وفادار ماندند.

از بنده و عضو دیگر شورا که مخالف این جریان بودیم کار برنیامد، بنده به نشانه اعتراض برای اینکه صدایم به گوش مردم عزیز و شهروندان محترم که شرمنده آن بزرگواران هستم از اینکه نتوانستم از حق پنجاه نفری که به شورا درخواست کار داده بودند دفاع کنم فلذا مجبور شدم جلسات شورا را ترک کنم تا بزرگی از سطح مسئولین ندای اعتراض من را بشنود که نشنید و به ازای پای میز محاکمه کشیدن دوستان خاطی که اقوامشان را بر سرکار آورده‌اند این حقیر را به پای میز محاکمه کشیدند.

در خاتمه از فرماندار محترم  شهر انتظار می رود به مطالبه مردمی موضوع الطفات بفرمایند.

از دقت نظر شما ممنون هستم

کوچک همه مردم گالیکش

برات آشور فارسیانی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار