امام جمعه کلاله:

شرکت در انتخابات واجب عینی است/ برخی رأی خود را به وام های ۲۰۰ میلیونی فروختند/ مشخص نیست که بودجه های سه میلیاردی کجا هزینه شد!

1403-08-01 01:08:44
0
92

امام جمعه کلاله گفت: شرکت در انتخابات واجب عینی است و شرکت نکردن در این عرصه سیاسی خیانت به شهدا و اسلام می باشد.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله ضمن ارائه آماری از میزان موالید و مرگ و میر و همچنین طلاق و ازدواج در شهرستان کلاله تاکید کرد: متاسفانه بیشتر ازدواج هایی که منجر به طلاق می شود؛ حاصل دوستی های خیابانی است.
وی افزود: در حال حاضر با معضل ازدواج با اتباع بیگانه مواجه هستیم که تبعات عدم صدور شناسنامه، گریبان گیر فرزندان آنها خواهد شد.
امام جمعه کلاله تصریح کرد: یکی از اهرم‌های برتری کشورها نسبت به یکدیگر، پیشرفت های علمی آن کشور می باشد که با تسلط علمی خود می تواند یک کشور را تحریم و تحت فشار قرار دهد.
وی احتکار مایحتاج مردم را خیانت دانست و گفت: احتکار کنندگان پیاده نظام دشمن هستند و باید با اینگونه افراد برخورد جدی شود تا دیگران دست به چنین اقداماتی نزنند.

حجت الاسلام رضا کشیری با اشاره به فرموده رهبری تاکید کرد: براساس فرموده رهبری، توهین به مقدسات اهل سنت حرام می باشد؛ ولی برخی هرگونه که می خواهند اقدام می‌کنند؛ فارغ از اینکه دشمنان به دنبال چنین شکاف هایی هستند.
خطیب جمعه کلاله گفت: شرکت در انتخابات یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است؛ شرکت نکردن در انتخابات خیانت به شهدا و اسلام است و باید در انتخابات به بدور از قومیت گرایی و نگاه های سیاسی به کاندیدای اصلح رای داد.
وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی است و بر تک تک مردم واجب است.
امام جمعه کلاله گفت: برخی در انتخابات رای خود را به وام های ۲۰۰ میلیونی فروختند که حاصل آن این شد که مشخص نیست بودجه های سه میلیاردی کجا ها هزینه گردید.
حجت الاسلام کشیری یادآور شد: برخی که می دانند که رای ندارند و با وجود اینکه پرونده قضایی نیز دارند؛ علت ورود خود به انتخابات را احساس تکلیف اعلام می‌کنند.
وی ادامه داد: برخی برای کاسبی و معامله به کارزار انتخابات پای می گذارند و با دریافت چندین میلیون پول، به نفع کاندیدای دیگر کنار می‌کشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار