فرماندار گالیکش:

تمهیدات لازم برای تامین نان روستاهای فاقد نانوایی اندیشیده شود

1403-08-01 01:08:38
0
100

فرماندار گالیکش گفت: مسئولین شهرستانی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا برای روستاهای فاقد نانوایی سهمیه ویژه‌ای درنظر گرفته شود و یا درصورت وجود متقاضی جهت احداث نانوایی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

به گزارش کلاله خبر، علی‌اصغر میرزایی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گالیکش با بیان اینکه كيفيت نان خبازان گالیکش بايد بيش‌ازپيش مورد توجه قرار گیرد؛ گفت: دستگاه‌های متولی حوزه آرد و نان موظفند در جهت رفع مشکلات موجود در نانوایی‌ها و اجابت مطالبات به حق مردم در خصوص کیفیت و وضعیت توزیع نان اقدامی اساسی انجام دهند و در صورت عدم دستیابی به نتیجه مثبت برابر مقررات با خاطیان برخورد نمایند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای این شهرستان فاقد نانوایی هستند، افزود: مسئولین شهرستانی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا برای روستاهای فاقد نانوایی سهمیه ویژه‌ای درنظر گرفته شود و یا درصورت وجود متقاضی جهت احداث نانوایی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: پخت و عرضه نان‌های خانگی و سنتی در روستاهای فاقد نانوایی یکی از راهکارهای مناسب در جهت تأمین نان مورد نیاز مردم و همچنین کمک به وضعیت اقتصادی خانواده‌های آنهاست.

میرزایی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش و مسئولان حوزه آرد و نان باید سازوکاری درنظر گیرند تا ساعات پخت نانوایی‌ها بگونه‌ای باشد که با توزیع نان در ساعات بیشتری از طول روز، رضایتمندی عموم مردم را فراهم آورند.
وی بیان داشت: باید تمهیدات لازم در جهت دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها صورت گیرد تا در صورت بروز شرایط فوق‌العاده و جوی و قطع احتمالی گاز، نانوایی‌ها از فعالیت باز نمانند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار