موج سواری نماینده کلاله بر روی پروژه منطقه آزاد گنبد!

جدال دو نماینده شرق گلستان بر روی پروژه منطقه آزاد اینچه برون+ فیلم

1403-06-26 07:06:41
0
104

در حالی که نماینده گنبد و داشلی برون از پیگری های چند ساله و مستمر خود برای منطقه ازاد اینچه برون در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر می دهد؛ غراوی نماینده کلاله با انتشار کلیپی بر روی آن موج سواری کرد.

به گزارش کلاله خبر، در حالی که قرجه طیار نماینده گنبد کاووس و داشلی برون از پیگیری های چندین ساله و مستمر خود برای منطقه آزاد اینچه برون در کمیسیون اقتصادی مجلس و رفع ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان در این کمیسیون و تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛ شهرام کوسه غراوی با انتشار کلیپی چند پهلو در صحن مجلس شورای اسلامی  بر روی این پروژه موج سواری کرد.

پیگیری های قرجه طیار نماینده گنبد در خصوص منطقه آزاد اینچه برون

موج سواری نماینده کلاله بر روی پروزه منطقه آزاد اینچه برون

اما انتشار این کلیپ در فضای مجازی باعث واکنش کاربران فضای مجازی و مدیران کانال های تلگرامی شهرستان شد.

در همین راستا، کانالی با عنوان پل نیوز در واکنش به این اقدام نماینده شرق گلستان نوشت:

« بی تردید یکی از پرسش های مردم پس از شنیدن خبر تصویب منطقه آزاد اینچه برون این است که چرا این لایحه اینقدر مابین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد است؟

چرا نماینده شرق بالفور با ارسال کلیپ ۵۱ ثانیه ای قصد موج سواری دارد ؟!

اگر این نماینده اینقدر توانمند بود, چرا مانند ۶۰ - ٧۰ نماینده سایر استان ها یک منطقه ویژه مخصوص کلاله و مراو تپه به لایحه اضافه نکرد ؟

چرا با وجود ظرفیت بالقوه فرودگاه کلاله که بخاطر انفعال و ضعف شدید مدیران اسیر خاک شده در این طرح گنجانده نشد؟ جا داشت این مدعی مانند سایر نمایندگان کلاله و مراوه تپه را به سبب بعد مکانی و ظرفیت مرز و فرودگاه در طرح تعریف می کرد.

 اما واقعیت موضوع چیز دیگریست؛ یک طرح داریم که توسط نمایندگان طراحی می شود و پس از بررسی و تصویب در کمیسیون اصلی و فرعی تصویب و به شورای نگهبان ارسال می شود.

دیگری لایحه که از سوی دولت به مجلس ارسال می شود. حال لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرد لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری صنعتی بود که منطقه آزاد اینچه برون هم در آن گنجیده بود بعلاوه ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی دیگر

نمایندگان سایر استان ها برای عقب نماندن از قافله مناطق ویژه ای در حدود ۶۰ منطقه ویژه به لایحه دولت اضافه کردند و دو سه بار تصویب و به شورای نگهبان ارسال و برگشت خورد!

امروز نمایندگان لایحه اصلی دولت را از طرح نمایندگان که مناطق ویژه خودشان را اضافه کرده بودند از هم جدا و تصویب کردند و علی الاصول همین هم درست بوده‌.

حال نماینده شرق بجای اینکه پاسخ دهد چه کاری در این خصوص برای کلاله و مراو تپه کرده با موج سواری و تولید کلیپ بجای تولید فرصت تلاش کرد بر موج سوار شود.

 و اما سوال، شما که اینقدر ادعای توانمندی داری چرا منطقه ویژه کلاله را علیرغم وجود فرودگاه و فاصله کوتاه تا داشلی برون و نفوذ آن جناب در کمیسیون عمران در متن طرح نگنجاندی؟!

مردم ما فهیم اندو سره را از ناسره را خوب تشخیص می دهند! شما پاسخ سوال را بدهید!

چرا مانند سایر نمایندگان منطقه ویژه کلاله را منظور نکردید؟! دستت بسته بود یا دانشش را نداشتی؟! »

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار