رئیس بسیج مستضعفین کشور در جمع گروه های جهادی گلستان

محرومیت زدایی و آبادانی وظیفه اصلی گروه های جهادی است/ باید از اقتصاد نفتی خارج شویم

1403-06-26 07:06:36
0
119

رئیس بسیج مستضعفین کشور در جمع گروه های جهادی گلستان  گفت: گروه های جهادی ظرفیتی است که نه تنها عامل آبادانی و محرومیت زدایی می شود؛ بلکه در به میدان آوردن و شبکه کردن جوانان و بکارگیری توان جوانان در میدان محرومیت زدایی، میدان سازندگی، میدان اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی ایفا می کند.

به گزارش کلاله خبر، سردار سلیمانی در جمع دانشجویان جهادگر استان گلستان در شیرآباد،اظهار داشت: در بیانه ی گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد؛ نقش جوانان و گروه های جهادی نقشی اساسی و محوری است.

وی افزود: بیانه گام دوم انقلاب آغاز عصر جدیدی در حیات پر خیر و برکت انقلاب اسلامی و در استمرار مسیر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در بیانیه ی گام دوم انقلاب تغییر روندها محسوس و قابل لمس است و در برخی از جاها نیز مردم با مشارکت خود باعث تغییر روند می شوند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: علی رغم اینکه دشمنان این انقلاب و نظام تمام توان خود را برای مهار و توقف ملت ایران به کار بسته  و به ادعای انها این فشارها در جامعه نیز تجلی پیدا کرده است؛ روندهای پیشرفت این انقلاب و نظام با سرعت چشم گیری در حال اجرا و پیگیری است و این مهم نوید ورود جامعه اسلامی به تمدن نوین اسلامی می باشد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: در حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی، نقش جوانان و جهادگران بدون شک تعیین کننده است؛ لذا محقق شدن این مهم نیازمند اعتماد به جوانان، میدان دادن به جوانان و فراهم کردن زمینه ها و شرایط لازم برای ظهور ابتکارات و خلاقیت های آنها هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکل مردمی و ولایتمدار است؛ اظهار داشت: به علت انقلابی بودن و واگذاری پاسداری از انقلاب اسلامی به سپاه و همچنین الزام وجود تشکیلات مردمی برای حفظ انقلاب و پاسداری از آن، بسیج متصل به سپاه می باشد و باید متذکر شویم که بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: گروه های جهادی ظرفیتی است که نه تنها عامل آبادانی و محرومیت زدایی می شود؛ بلکه در به میدان آوردن و شبکه کردن جوانان و بکارگیری توان جوانان در میدان محرومیت زدایی، میدان سازندگی، میدان اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی ایفا می کند و برای تقویت این گروه ها، از سوی جهاد سازندگی و بسیج مستضعفین در سال 99 برنامه های توانمندسازی مختلفی در نظر داریم.

وی تاکید کرد: یکی از عرصه های فعالیت باید عرصه های اقتصادی باشد تا بتوانیم با ایجاد زمینه های اشتغالزایی، اقتصاد خود را در قبال تهدیدات بیرونی مقاوم و از وابستگی به نفت خارج کنیم.

رئیس بسیج مستضعفین کشور در پایان گفت: افرادی در نظام سلطه دم از حقوق بشر می زنند که در عمل دست آنها به خون هزاران انسان آلوده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار