فرماندار کلاله:

مسئولین در خدمت به مردم کوشا باشند

1403-06-26 07:06:27
0
100

فرماندار کلاله گفت: مردم ایران به نظام و رهبری علاقمند هستند؛ لذا مسئولین باید در خدمت به مردم کوشاو رضایتمندی انها را جلب کنند.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در این جلسه شورای اداری کلاله که صبح امروز چهار شنبه در فرماندار این شهرستان برگزار شد؛ اظهار داشت: مردم ایران به نظام و رهبری علاقمند هستند؛ لذا مسئولین باید در خدمت به مردم کوشاو رضایتمندی انها را جلب کنند.

وی افزود: مسئولین ادارات پیگیر اعتبارات خود برای طرح های عمرانی در سال جاری باشند تا به این وسیله بخشی از مشکلات مردم در شهرستان مرتفع شود.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اگر مسئولین در روند جذب اعتبارات با مشکلی روبرو شوند؛ این مشکل را به فرمانداری اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه کلاله: شرکت نکردن در انتخابات خیانت به شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله هم در این جلسه گفت: سرمایه بزرگ نظام‌اسلامی جمهوری اسلامی ایران، مردم آن است.

وی افزود: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و برای این هدف از هیچ تلاش و توطئه ای دریغ نمی کند؛ لذا می طلبد مردم هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری تصریح کرد: شرکت نکردن در انتخابات خیانت به خون و ناراضی کردن مردم نیز گناه و جرم است؛ باید همه بدنبال حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

آخوند محمدامین صفری امام جمعه شهرفراغی نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئولین باید فرصت را غنیمت دانسته و بدانند که  اگر همه ملزم به انجام تعهدات خود باشند؛ مشکلات نظام اسلامی حل خواهد شد.

kalalekhabar ir 2kalalekhabar ir 2kalalekhabar ir 2kalalekhabar ir 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار