فرمانده سپاه استان گلستان عنوان کرد:

بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان گلستان/ نگاه ما در حوزه محرومیت زدایی همانند امامین انقلاب، اعتقادی است

1403-06-26 07:06:40
0
88

سردار معروفی گفت:نگاه ما در حوزه محرومیت زدایی همانند امامین انقلاب، اعتقادی است، هرجا که نوکری مردم را بی منت انجام میدهیم به دنبال تشکر نیستیم زیرا خدا این توفیق را به ما داده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان گلستان گفت:  در استان گلستان ۱۷ قوم با اتحاد و وحدت یکپارچه مثال زدنی در چارچوب انقلاب اسلامی در حال زندگی هستند.

وی ادامه داد: در زمان سیل ، سپاه استان اصفهان با فرماندهی سردار سلیمانی رئیس فعلی سازمان بسیج مستضعفین با تمام توان به کمک شهرستان آق قلا آمد که جای تشکر دارد.

سردار معروفی تصریح کرد: امروز در مرحله دوم بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی مناطق سیل زده، توفیق افتتاح 500 واحد مسکونی  با محوریت شهرستان گنبد را پیدا کردیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به جمله ای از آیت الله بهجت با این مضمون که « تا میتوانید برای رضای خدا به خلق خدا خدمت کنید.» خاطرنشان کرد: نگاه ما در حوزه محرومیت زدایی همانند امامین انقلاب، اعتقادی است، هرجا که  نوکری مردم را بی منت انجام میدهیم به دنبال تشکر نیستیم زیرا خدا این توفیق را به ما داده است تا به این مردم نجیب و مومن کمک کنیم.

سردار معروفی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول ۱۱۸۵ واحد و امروز  نیز ۵۰۰ واحد را افتتاح می کنیم، عنوان کرد: در زمان سیل   ۳۳۰۰۰نفر از نیروهای جهادی طی ۴۵ روز به کمک مردم آمدند، پاسداران ما تا گردن درون آب بودند تا آب به سمت مردم و خانه های آنها نرود، دیدیم که دفاع مقدس در مسئله ی سیل بعنوان جهاد مقدس تکرار شد.

وی در پایان اضافه کرد: ما  به فرمان اماممان تا گردن در آب رفتیم تا آب را از خانه ی مردم خارج کنیم و این برای ما افتخار است و ما برای مردم جان خود را می دهیم زیرا این انقلاب با این مردم تعریف می‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار