رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است/ بسیج در راستای خدمت رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود

1403-06-26 07:06:31
0
93

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز وحشیانه ترین و ظالمانه ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده اند که از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود چون در هیچ یک از صفحات تاریخ ندیده ایم بیگانگان علیه ما اقدامی نکنند، اما منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است.

به گزارش کلاله خبر، سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی 500 واحد مسکونی مناطق سیل زده، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران یکی از ابعاد بزرگ قدرت خود را در مواجهه با حادثه سیل نشان داد.

وی با اشاره به این که قدرت فرهنگی می تواند ملت را در زمان بروز حادثه در کنار هم قرار دهد. افزود: دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان آن پرچم لا اله الا الله را در دنیا برافراشت تا به منظور نجات بشریت، عدالت، صلح و سعادت در دنیا حاکم شود.

سردار سلیمانی در ادامه گفت:  تا زمانی که مسلمانان در زیر این بیرق هستند در مسیر تمدن سازی قرار دارند، مسلمانان توانستند بزرگترین تمدن تاریخ بشریت را تشکیل دهند و دشمنان چاره را بر این دیدند تا بین مسلمین جدایی بیندازند و استعمار سرآغاز تاریخ خود را در درون چنین تحولی جست و جو می کند. این رخداد ها مسائل دردناکی است اما انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر بیرق اسلام را برافراشته و دوباره اسلام ناب را به مسیر اصلی خود برگرداند.

رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: آن چیزی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید دارند یعنی خلق تمدن نوین اسلامی بر اساس همین نگاه انقلاب اسلامی است. نظام سلطه تمام توانایی های خود را به میدان آورده است تا مانع آن شود. ما معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که صلح و سعادت آزادی را از جهان اسلام گرفته است.

وی با اشاره به خصومت و دشمنی که استکبار با جهان اسلام دارد را صهیونیست ها شعله ور می کنند، افزود: در همین ماجرای افزایش قیمت سوخت، سازماندهی ها از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

سردار سلیمانی اذعان داشت: امروز وحشیانه ترین و ظالمانه ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده اند که از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود چون در هیچ یک از صفحات تاریخ ندیده ایم بیگانگان علیه ما اقدامی نکنند، اما منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است.

سلیمانی بیان کرد: ملت ایران ۷ برابر بیشتر از استاندارد جهانی از ذخایر الهی برخوردار است و این یک فرصت برای ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با وجود انگیزه های الهی و اعتقادی و با نیروهای انقلابی تلاش می کنیم تروریسم اقتصادی دشمن که به منظور سنگ اندازی در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم.

وی در ادامه گفت: بسیج در راستای خدمت رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همانگونه که در سیل کنار مردم بودیم اعلام میکنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت زدایی و اشتغال زایی در خدمت مردم است. 

سردار سلیمانی در پایان با بیان این که ما نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان یک تسهیل گر در خدمت مردم هستیم تا با اعتلای بسیج پیش برویم، اظهار کرد: ۵۰۰ گردان امداد و نجات در سطح کشور سازماندهی شدند تا علاوه بر گشایش تولید و اشتغال در خدمت مردم باشیم، در سال ۹۸ در سطح کشور پروژه های انبوهی را به بهره برداری رساندیم که با کمک و حضور خود مردم به سرمنزل رسیده است و ان شا الله ما به زودی شاهد اقتصادی رونق یافته و بدون اتکا به نفت خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار