رئیس فرودگاه کلاله:

پروژه احداث دیواره بتنی و فیبرنوری فرودگاه کلاله آغاز شد

1403-06-26 07:06:37
0
107

رئیس فرودگاه کلاله گفت: پروژه احداث دیواره بتنی به طول 12 کیلومتر و پروژه فیبرنوری به طول 1300 متر در فرودگاه شهرستان کلاله آغاز شد.

جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستاي افزايش امنيت و تعيين حدود اراضي فرودگاه کلاله پروژه بزرگ ديوار کشي اين فرودگاه آغاز شد.

وی افزود: این پروژه دیوار بتنی حفاظتی به طول 12 کیلومتر  با اعتبار نزدیک به 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده و در یک برنامه زمانی یک ساله تکمیل خواهد شد.

شروع عمليات اجراي پروژه فيبرنوري در فرودگاه کلاله

رئیس فرودگاه کلاله تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقای سطوح ارتباطی و افزایش سرعت انتقال اطلاعات و دیتای فرودگاه کلاله پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری از سایت اداری به ترمینال فرودگاه و تکنیکال بلاک برج مراقبت پرواز نیز آغاز شد.

جمشیدی تاکید کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر افزایش امنیت پروازها، دستیابی به اتوماسیون اداری و عملیاتی نظیر سامانه دریافت طرح پرواز الکترونیکی و دسترسی به اینترانت و دسترسی به اطلاعات پرواز و دوربین های مدار بسته امکان پذیر خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: این پروژه به طول 1300 متر و با استفاده از اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار