گل محمد، نوجوان کارتنخوابی که از خانه رانده و از مسئولین مانده/ احتمال مرگ یک نوجوان در سرمای زمستان+ فیلم و تصاویر

1403-08-01 09:08:33
0
13

گل محمد نوجوانی است که به علت بیماری پدرش از خانه فرار و در سرمای پاییز بدون سرپناه شب را صبح می کند.

به گزارش کلاله خبر، به درخواست شهروندان و وظیفه ذاتی این پایگاه خبری تحلیلی به سراغ گل محمد نوجوان کلاله ای که به علت بیماری پدرش از خانه فراری شده است؛ رفتیم.

بنا به اظهارات شهروندان، این نوجوان چندین ماه است که بدون سرپناه در محل کیوسک های تلفن شهری مخابرات کلاله(جنب مخابرات) شب را صبح می کند.

پیگیر مشکل این نوجوان از سوی بهزیستی کلاله بودیم و مسئولین اورژانس اجتماعی این اداره از پیگری چندین باره خود برای اسکان این نوجوان در منزل پدری وی خبر دادند.

اما با توجه به مشکلات موجود در منزل پدری، این نوجوان مجبور به فرار از منزل می شود.

حال با این تفاسیر و با توجه به اینکه وی در گذشته در مدرسه استثنایی تحصیل کرده است؛ بیری رئیس اداره بهزیستی کلاله در گفتگو با خبرنگار ما شرایط وی را در اندازه رفتن به محل نگهداری بیماران روانی ندانست و گفت: با توجه به شرایط این نوجوان، وی با دیدن بیماران روانی حاد با مشکلات عدیده ای روبرو می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به آسیب های موجود در کمپ نگهداری معتادان، اسکان وی در کمپ نیز به صلاح وی نیست.

رئیس اداره بهزیستی کلاله تنها راهکار موجود برای این نوجوان را اسکان وی در گرم خانه از سوی شهرداری دانست که این موضوع با توجه عدم وجود چنین مکانی در شهرستان کلاله منتفی است.

اما جای این سوال باقی می ماند که چنین افرادی که سن و شرایط آنها به بهزیستی نمی خورد و در کلاله مکانی برای اسکان آنها از سوی شهرداری وجود ندارد؛ چگونه از سرمای زمستان در امان بمانند؟.

image 2019 12 12 6 15 55 880 v2kimage 2019 12 12 6 15 55 880 v2k

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار