مدیر شعب بانک رفاه گلستان خبر داد:

آغاز عملیات احداث مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در روستای کمرلی مراوه تپه استان گلستان

1403-08-01 09:08:27
0
16

مکرمی گفت: با کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در روستای کمرلی واقع در بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه استان گلستان، برگ زرین دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی و بانکداری اخلاقی در بانک رفاه کارگران رقم خورد.

به گزارش کلاله خبر، «حسن مکرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران روز گذشته (چهارشنبه 20 آذر) با حضور فرماندارشهرستان کلاله، مدیرکل نوسازی مدارس، بخشدارمراوه تپه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

مدیر شعب بانک رفاه گلستان افزود: مدرسه سه کلاسه روستای کمرلی به مساحت 308 مربع با اعتباربالغ بردو میلیارد و پانصد میلیون ریال ساخته می شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته در مدت 9ماه ساخته و در اختیار دانش آموزان روستای کمرلی  قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران با ورود به عرصه بانکداری اخلاقی و مشارکت در حوزه های اجتماعی بخشی از هزینه های خود را در حمایت از نظام سلامت کشور، حمایت و حراست از محیط زیست، کمک به اشتغال پایدار، فعالیت در حوزه فرهنگ و مهمتر از همه حمایت از نظام آموزش و پروش و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم با احداث و بهسازی و تجهیز 19 مدرسه بیش از 2520 دانش آموزکارنامه درخشانی از خود به یادگار نهاده و بنا دارد  در این حوزه اقدامات موثر انجام دهد.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار