امام جمعه کلاله

برخی کاندیداها لیاقت جایگاه مجلس را ندارند/ اتکا به بیرون امنیت اقتصادی و فرهنگی کشور را به خطر انداخت

1403-06-26 08:06:02
0
110

امام جمعه کلاله گفت: برخی از کاندیداها که پرونده اختلاس و مشکلات اخلاقی دارند؛ اقدام به ثبت نام می‌کنند تا با رد صلاحیت خود خوراک دشمنان را فراهم کنند.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نمازجمعه کلاله اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر با آتش کشیده شدن قرآن، مساجد و به شهادت رسیدن نیروهای امنیتی، مشخص شد که برای برخی نوکری اجانب مهم است.
وی افزود: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس جان دادند؛ ولی دست به دست دشمن ندادند تا امروز جوانان ما با ورود به عرصه هسته ای و ساخت موشک های مختلف ثابت کنند که با اتکا به ظرفیت های داخلی می توان به پیشرفت های شگرفی دست یافت.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: مردم باید به این نکته که انسان های مغرض و فرصت طلب از آنها پلی برای رسیدن به اهداف خود نسازند؛ توجه داشته باشند و نباید برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب کنیم.
وی ادامه داد: برخی کاندیداها لیاقت مجلس را ندارند؛ آخوندی که با موگرینی سلفی بگیرد، آخوند ما نیست.
حجت الاسلام کشیری گفت: برخی از کاندیداها که پرونده اختلاس و مشکلات اخلاقی دارند؛ اقدام به ثبت نام می‌کنند تا با رد صلاحیت خود خوراک دشمنان را فراهم کنند.
وی با اشاره به خرابکاری در یکی از دانشگاههای کشور، تصریح کرد: باید با دانشجویانی که آلت دست دشمنان شدند و درصدد کشته سازی در دانشگاه بودند؛ برخورد جدی شود و باید متذکر شویم که ما چنین دانشجویانی را نمی‌خواهیم.
امام جمعه کلاله اظهار داشت: کسانی که طی بیست دقیقه و بدون در نظر گرفتن تبعات آن، برجام را تصویب می کنند، لیاقت چنین جایگاهی را ندارند.
حجت الاسلام کشیری با طرح این سوال که چرا بعد از چهل سال باید کار ملت به جایی برسد که کمک معیشتی بگیرند؛ گفت: برخی با اتکا به بیرون امنیت اقتصادی و فرهنگی کشور را متزلزل کردند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار