اخبار ورزشی:

روزنامه اسپانیایی: گل شجاعی بهترین گل هفته لالیگا بود

1403-08-02 06:08:29
0
10

یک روزنامه اسپانیایی نوشت: گل شب گذشته مسعود شجاعی بازیکن ایرانی اوساسونا به لوانته بهترین گل هفته لیگ حرفه ای اسپانیا (لالیگا) بود و در راه تبدیل شدن به یکی‌ از بهترین گلهای فصل جاری به شمار می رود.

 

کلاله خبر،روزنامه ˈنوتیسیاس د ناواراˈ چاپ پامپلونا که تیم اوساسونا به آنجا تعلق دارد، امروز سه شنبه افزود: تیم اوساسونا در دیدار دیشب مقابل لوانته در شهر والنسیا توانست با دو گل بویژه نخستین آن که توسط ˈمسعود شجاعیˈ بازیکن ایرانی این تیم به ثمر رسید، ابهامات در مورد ادامه حضور خود در لالیگا را برطرف کند و خود را تا رده چهاردهم جدول بالا بکشد.

این روزنامه در مورد بازی شجاعی نوشت: او پس از مدت‌ها انتظار برای به دست آوردن فرصت و پس از برون رفت از یک مصدومیت درازمدت، از چند هفته پیش سعی‌ داشت در ترکیب تیم ظاهر شود و سرمربی نیز به دنبال فرصتی مناسب برای این کار بود.

نوتیسیاس د ناوارا تصریح کرد: مسعود شجاعی که ˈخوسه لوییس مندیلیبارˈ سرمربی اوساسونا، زمانی‌ وی را ˈمسی‌ اوساسوناˈ نامیده بود، شب گذشته مسئول آن شد در آخرین دقایق بازی به زمین برود و به تیمش برای رسیدن به نتیجه مطلوب حرکت بدهد.

وی گفت: مسعود که با از دست دادن دو توپ هنگام ورود به زمین در دقیقه 80 بازی، ظهوری محتاطانه داشت، با دو بار دویدن، خود را جمع و جور کرد، توپ را به کفش خود بست و سپس حکم را صادر کرد . حرکت بدون خطر به موازات منطقه 18 قدم ، نخست با یک دریبل آغاز شد، سپس با یک فریب طولانی تر ادامه یافت و آن را با ضربه محکم و عمیق پای راست به جایی فرستاد که هر چه دروازه بان لوانته فقط برای حفظ آبرو خود را کش داد، نتوانست به آن برسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار