امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به مصدومان ۴ تصادف جاده‌ای روز گذشته

1403-06-26 07:06:35
0
97

امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در چهار عملیات جداگانه به مصدومان حوادث جاده‌ای در اقصی نقاط کشور، امدادرسانی کردند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر، ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه روز گذشته ۴ آذرماه تصادف ۲ پراید با یکدیگر در جاده کلاله به گالیکش، ابتدای روستای محمودآباد در استان گلستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام شد. بلافاصله پس از اعلام وقوع حادثه، امدادگران هلال احمر در قالب یک تیم امداد و نجات جاده ای به محل اعزام شدند.

در این حادثه سه نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مصدوم شدند که ۲ نفر از آنها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله انتقال داده شدند.

تصادف پراید و پاترول ۹ نفر را مصدوم کرد

همچنین ساعت ۱۸ و ۴۲ دقیقه روز گذشته ۴ آذرماه، تصادف پراید با پاترول در کیلومتر ۵ جاده الیگودرز به اصفهان در استان لرستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام شد. بلافاصله یک تیم امداد و نجات جاده ای از شعبه الیگودرز به محل حادثه اعزام شد تا به ۹ مصدوم این حادثه امدادرسانی شود.

در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که یکی از سرنشینان خودروی پراید و یکی از سرنشینان پاترول توسط عوامل امدادی هلال احمر به بیمارستان حضرت امام جعفر صادق (ع) منتقل شدند. انتقال مابقی مصدومان بر عهده اورژانس بود و عملیات در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به پایان رسید.

آسیب به ۱۰ نفر در تصادف زنجیره ای ۳ خودرو

ساعت ۲۱ و ۹ دقیقه دیروز هم تصادف زنجیره ای ۲ تیبا و یک ام وی ام در آزادراه قم به تهران، محدوده تیر برق ۹۵۴ پل نعلبندان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام شد. بلافاصله پس از اعلام حادثه، سه نجاتگر در قالب یک تیم امداد و نجات جاده ای به محل اعزام شدند.

در این حادثه ۱۰ نفر آسیب دیدند که از این تعداد سه نفر مصدوم شدند، یک نفر توسط عوامل آتش نشانی رهاسازی و یک نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و یکی از مصدومان هم توسط نیروهای امدادی هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار