سردار معروفی در نشست خبری هفته بسیج :

برگزاری بیش از 2150 برنامه در هفته بسیج گلستان / سپاه آمادگی دارد برای بازرسی بازار نیرو بدهد

1403-06-29 01:06:36
0
87

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : بیش از 2150 برنامه در هفته بسیج اجرا می شود و این برنامه‌ها در 289 عنوان و 7 سرفصل پیش‌بینی شده است که از این تعداد 336 برنامه شاخص و 40 برنامه نیز به صورت محوری است.

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت چهل سالگی بسیج اظهار کرد : بیش از 92 هزار شهید بسیجی در کشور و 1200 شهید بسیجی در استان گلستان نما افتخار و هویت دینی و غیرت ملی کشور ما هستند.

سردار معروفی افزود : هوشمندی رسانه های گلستانی در قضیه آشوب های اخیر علیرغم داشتن نقدهای کارشناسی جای تشکر دارد و این سکوت باعث عدم بهره برداری دشمنان از فضای آشفته اخیر شد ، ضمن اینکه جریان اخیر تحلیل نبود ،  موضع آمریکا ، اروپا ، صهیونیست ها ، ‌وهابی ها ، سلطنت طلب و منافقین همه با هم میدان امدند و با اجاره گرفتن انسانهای خودفروخته در آتش فتنه دمیدند.

وی تصریح کرد : خیلی ها انقلابی و جهادی فکر می کنند اما در عمل انقلابی نیستند ، بسیج یعنی مردمی بودن و کنار مردم قرار گرفتن و سد بلای مردم بودن  ، بسیج جریان شناس و‌دشمن شناس است ،  بسیج یعنی بصیرت نافذ ، بسیج یعنی مراقب ناموس انقلاب و ناموس مردم است و در این راه جان می دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد : باید بازار کنترل شود تا به مردم فشار نیاید ، در این راه بسیج آمادگی دارد کمبود نیروی انسانی ادارات بازرسی و صنعت ، معدن و تجارت  را انجام بدهد ، ما نیروی بسیجی در اختیار آنها قرار می دهیم تا آنها با یک آموزش دقیق از نیروهای ما استفاده کنند .

معروفی با اشاره به برگزاری 2157 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان خاطرنشان ساخت : برنامه‌های این هفته با شعار « خدمت، جهاد و شهادت» در چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود ، این برنامه‌ها در 289 عنوان و 7 سرفصل پیش‌بینی شده است که از این تعداد 336 برنامه شاخص و 40 برنامه نیز به صورت محوری است.

وی بیان کرد : تا کنون یک هزار و ۱۷۵ واحدمسکونی از سوی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان تعمیر و تحویل مردم شده است ، همچنین  برپایی 30 نمایشگاه هنری، برگزاری 40 یادواره شهید از جمله یادواره شهدای اهل سنت، یادواره 281 شهید ورزشکار، یادواره 600  شهید فرهنگی و دانش‌آموز و یادواره یکهزار و 200 شهید بسیجی استان گلستان، رزمایش شکوه و اقتدار در 5 آذر، برگزاری گشت های محله رضویون، پیاده‌روی منتظران ظهور در مراوه‌تپه، افتتاح 25 پایگاه مقاومت بسیج و 9 مرکز قرآنی، کلنگ‌زنی المان شهدای خدمت و رونمایی از جاده ایثار گمیشان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

سردار معروفی از اختصاص 4 میلیارد تومان برای جهیزیه زوج های جوان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد : امسال 400 جهیزیه به 400 زوج خواهیم داد که 100 سری جهیزیه در هفته بسیج به زوج‌های جوان اهدا می‌شود .

وی تاکید کرد : ایجاد و راه‌اندازی 100 عرصه اقتصادمقاومتی و اختصاص یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم کرده و قرار است  در این هفته 250 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در استان کلنگ‌زنی و 250 صندوق قرض‌الحسنه نیز در روستاها ایجاد شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت : فهم و بصیرت مردم استان گلستان آنان را از صفوف آشوبگران جدا کرد ، دشمن از طریق ایجاد انشقاق قومی و مذهبی، درست کردن دعواهای حقیرانه سیاسی و پایین آوردن آستانه تحمل گروه‌های سیاسی به دنبال ایجاد ناامنی است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار