در نشست با اصحاب رسانه مطرح شد

بستر حضور پرشور مردم به پای صندوق های رای را فراهم می کنیم/ تخلفات انتخاباتی بصورت شبانه روزی رصد می شود

1403-06-29 04:06:11
0
63

فرماندار کلاله گفت: اصحاب رسانه و عوامل اجرایی، در کنار هم باید تلاش کنیم به دور از شایعات و دلگرم کردن مردم، بستر حضوری باشکوه را در جهت حفظ نظام اسلامی که مرهون خون بهترین انسانها "شهیدان" است را فراهم کنیم.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی کلاله با فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان کلاله گفت:حضور شکوهمند آحاد جامعه در پای صندوق های رأی،  بار دیگر به دشمنان نشان  می دهد که این مردم همچنان پایبند آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان هستند.

kalalekhabar ir 6

وی افزود: تلاش می کنیم با هم افزایی، انتخاباتی بر مدار قانون و پرشور را در دوم اسفند برگزار کنیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان کلاله تصریح کرد: اصحاب رسانه و عوامل اجرایی، در کنار هم باید تلاش کنیم به دور از شایعات و دلگرم کردن مردم، بستر حضوری باشکوه را در جهت حفظ نظام اسلامی که مرهون خون بهترین انسانها "شهیدان" است را فراهم کنیم.

دادستان کلاله: تخلفات انتخاباتی بصورت شبانه روزی رصد می شود

علی خانی در نشست با اصحاب رسانه  اظهار داشت: اقدامات رسانه باید به در راستای دوری از تفرقه و تقویت وحدت باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله افزود: رسانه ها زبان گویای مردم هستند؛ لذا هوشیاری در جهت برگزاری انتخابات پرشور لازمه کار رسانه است.

kalalekhabar ir 4

خانی در ادامه به ارائه تذکراتی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی پرداخت و اعلام کرد: در حوزه قضایی شعبی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بصورت شبانه روزی فعال شده است تا انتخاباتی بر پایه قانون انجام برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله: حضور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر نظامی است

سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده نیروی انتظامی کلاله هم گفت: حضور مردم در انتخابات مهر تأیید بر نظامی است که دارای اقتداری برخاسته از خود مردم می باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا حماسه ای مردمی در انتخابات را رقم بزنیم و این با همراهی فعالان عرصه رسانه اتفاق خواهد افتاد؛ پس باید هوشمندانه فعالیت کرد.

فرمانده انتظامی کلاله در ادامه جلسه از راه اندازی  پلیس فتا در شهرستان کلاله خبر داد.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار